ČOI varuje před Českým mincovním obchodem, využívá agresivní a klamavé praktiky

Česká obchodní inspekce (ČOI) varuje spotřebitele před Českým mincovním obchodem, který užívá agresivní a klamavé obchodní praktiky. Za poslední tři roky obdržela na tento obchod 83 stížností. Firma už dostala pět pokut v celkové výši 1,58 milionu korun. ČOI to uvedla v tiskové zprávě. Vyjádření firmy ČTK zjišťuje.

Diskuse: 1

Ilustrační fotografie
reklama

Švýcarská firma, jejíž jednatel sídlí ve Švýcarsku, má v ČR už několik let jedinou pobočku v Plzni. Podle pracovnice zákaznického servisu zásilkového obchodu Adriany Sokolové si lidé v Plzni pamětní mince ani medaile nemohou kupovat, ale jen prohlížet nebo vracet zboží, a to v pracovní dny od 08:00 do 12:00.

Dosud inspekce provedla deset kontrol. "Další správní řízení máme ještě v běhu. V drtivé většině šetřených podnětů naši inspektoři prokázali takzvanému Českému mincovnímu obchodu užití agresivní obchodní praktiky, která spočívá v zasílání nevyžádaných zásilek," uvedl ředitel České obchodní inspekce pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.

Obchod také například nepravdivě informoval spotřebitele, že kámen na pamětní minci je český granát, ačkoli to nebyla pravda. "V tomto případě pro změnu došlo k užití klamavé obchodní praktiky," dodal.

Obchod prodává pamětní mince a medaile k různorodým tématům. A to jak prostřednictvím e-shopu www.mincovni-obchod.cz, tak i prostřednictvím letáků distribuovaných do domovních schránek. Zboží lze objednat také telefonicky. Majitelem je švýcarská společnost ANG Swiss AG.

Témata: ČOI | finance | MoneyMAG.cz

Diskuze: ČOI varuje před Českým mincovním obchodem, využívá agresivní a klamavé praktiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 16.11.2018 22:11 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související:

reklama

Fokus

Aktuálně

Doporučujeme

Zobrazit: mobil | klasicky