Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pojišťovny likvidují škody po vichřici. Kromě střech létaly vzduchem i slepice

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Pojišťovnu Allianz už v souvislosti s nedělním orkánem kontaktovalo 700 klientů se škodami v celkové hodnotě 21 milionů korun. Nejčastěji jde o zničené střechy domů, popadané ploty, ale také rozbitá auta. Výjimkou ale nejsou ani milionové a kuriózní události.

Největší škodu napáchal vítr u Ústí nad Orlicí, kde majiteli odletěla střecha v hodnotě dvou milionů korun. Netradiční pojistnou událost nahlásil pojišťovně Allianz klient, kterému orkán sebral ze zahrady kurník s exotickými slepicemi.

Za úterní dopoledne eviduje Kontaktní centrum 200 nových pojistných událostí. Klienti mohou případy hlásit i bez čekání na telefonu a to prostřednictvím formuláře na internetu  www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně.

V první řadě je třeba škodu nafotit a současně vytvořit přehled poškozených nebo zničených věcí. Ideálně i s nákupními doklady. Pokud klientům vítr poškodil nebo úplně odnesl střechu, je třeba ji nafotit, a hned poté alespoň provizorně přikrýt, aby jim mezitím do domu například nenapršelo.

Témata:  pojišťovny vítr počasí

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 19:38

Neberte si hypotéky. Brzo dostanete dotaci. Alespoň za to už bojují lobbisté

Komentář Vladimíra Pikory: Dnešní doba je plná nálepkování. Na každého se něco najde. Kdekdo je např. populista, ačkoli argumenty pro takové označení jsou obvykle na vodě. Podle mě je nálepkování falešné. Mnohdy je jen politicky motivované. Skutečný populismus je jinde. Příkladem klasického populismu, který se za populismus překvapivě neoznačuje, je návrh některých výrobců stavebního materiálu, developerů, a dokonce i bank na dotace hypoték.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

VZP

Zájem o příspěvky VZP láme rekordy

O příspěvky z fondu prevence Všeobecné zdravotní pojišťovny je letos rekordní zájem. VZP eviduje za první čtvrtletí už 465 tisíc podaných žádostí. V porovnání s loňskem se jedná o 50% nárůst. Nejčastěji si klienti žádají o příspěvek na pohybové aktivity a na dentální hygienu. Aby byly žádosti i přes enormní navýšení vyřízeny v co nejkratším čase, přistoupila pojišťovna k posílení personálních kapacit.