Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Bavorský ministr: Německo nechce multikulturní společnost, musíme uprchlíky posílat domů

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Bavorský ministr se postavil proti oficiální německé migrační politice, když prohlásil, že není možné začlenit tolik lidí ze „zcela odlišného kulturního prostředí“. Navrhuje proto, aby byli uprchlíci posíláni domů.

Markus Söder, ministr financí a vnitřních věcí Bavorska v sobotu vyzval, aby Německo navrátilo „statisíce uprchlíků". Píše to server Politico s odvoláním na zprávu listu Die Welt.

Söder navrhl, že by uprchlíci v příštích třech letech měli být posláni zpět do zemí původu. Podle Die Welt Söder uvedl, že „Němci nechtějí multikulturní společnost".

Integrační proces je odsouzen k nezdaru, tvrdí. Velká část z více než milionu uprchlíků, kteří přišli v roce 2015, byla usídlena právě v Bavorsku. „I s těmi nejlepšími úmysly na světě integrace nebude probíhat úspěšně, protože mnoho lidí pochází ze zcela odlišného kulturního prostředí," řekl Söder.

Uprchlíci také představují bezpečnostní riziko, protože v mnoha případech jsou podrobnosti o jejich původ nejasné, řekl. Některé oblasti v zemích jako jsou Afghánistán a Irák jsou považované za bezpečné, připomněl a dodal, že „občanská válka v Sýrii také někdy skončí".

„Podle legislativy se mají lidé vrátit domů, když důvod útěku již neplatí," řekl ministr.

Už v červenci Söder kritizoval rozhodnutí kancléřky Angely Merkelové pozvat do Německa tolik uprchlíků v tak krátké době. „Je velká chyba otevřít hranice bez kontrol," řekl.

Témata:  Německo uprchlíci

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy