Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Prasklo vám v domě topení, zlomili jste klíč v zámku? Neplaťte zbytečně

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Prasklo vám v domě topení, zlomili jste klíč v zámku nebo vás postihla jiná nečekaná událost, kterou je třeba rychle vyřešit? Většinou, v nastalé vypjaté situaci, začneme obvolávat šikovné známé a poté nejbližší řemeslníky. Přitom je dost pravděpodobné, že máme sjednané pojištění domácnosti zahrnující i asistenční služby, které nám podobné situace mohou značně usnadnit. Vyplatí se proto znát přesný rozsah našeho pojištění a naučit se asistenční služby využívat na maximum. Můžete tak ušetřit rodinné finance i vlastní nervy.  

Sehnat schopného instalatéra nebo topenáře není snadné ani v případě dlouho plánovaných akcí, při nečekaných nehodách, kdy je třeba rychlý zásah, je to mnohdy nereálné. Zkušených řemeslníků je dnes nedostatek. Platí však, že včasný zásah odborníka může podstatně eliminovat škody, které nehoda v domácnosti způsobí. To je také jeden z důvodu, proč lidé při sjednávání pojištění domácnosti stále častěji využívají také nabídku asistenčních služeb. „Asistence je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V případě nehody pak stačí zavolat na pohotovostní linku a operátor na místo obratem vyšle odborníka, který nepříjemnou situaci pomůže vyřešit,“ vysvětluje Jan Vlček, obchodní ředitel Slavia pojišťovny.

Často se však stává, že si lidé v kritické situaci na sjednané služby nevzpomenou a zbytečně tak nevyužijí dostupnou možnost vyřešit havárii zdarma a bez větší námahy. Jaké jsou nejčastější nehody, se kterými mohou asistenční služby pomoci? „U Slavia pojišťovny klienti v rámci domácích asistencí nejčastěji volají na bezplatnou pomoc zámečníky, instalatéry a elektrikáře. Mezi nejfrekventovanější nehody patří zabouchnuté dveře, rozbitá okna či ucpané odpady. Zkrátka nepříjemnosti, které všichni důvěrně známe,“ vyjmenovává Jan Vlček ze Slavia pojišťovny.    

Asistenční služby vám pomohou v místě, pro které je sjednána pojistná smlouva. Ve smlouvě s pojišťovnou je také uvedena frekvence zásahů asistenční služby (kolikrát za rok je možné služby využít) a finanční limit plnění pro jednotlivé případy.  

V dnešní uspěchané době nabízí asistenční služby užitečnou pomoc. Nečekané nepříjemnosti, které provoz domácnosti pravidelně přináší, zvládnete vyřešit rychle a navíc ušetříte náklady za práci řemeslníků.    

Témata:  pojišťovny bydlení

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

13. listopadu 2025 23:14

Reklamace v autoservisu: Jak postupovat, když servis udělá chybu

Příchod zimy znamená mnoho radostí i starostí, těšení se na Vánoce, ale i shon spojený s koncem roku. S klesající teplotou a zvyšující se pravděpodobností sněhové pokrývky je ale také důležité nezapomenout na naše auta. Tak schválně, už jste byli vyměnit letní pneumatiky za zimní? Nebo vás dokonce čeká větší údržba auta před začátkem zimy? Ačkoliv bychom vám přáli, aby vše proběhlo hladce, je možné, že se v souvislosti se servisem automobilu vyskytnou komplikace. Nedotažená pneumatika, poškrábaný lak v důsledku manipulace s autem během servisu, špatně provedená oprava. Kdo je za tyto problémy zodpovědný, jak je správně řešit a dostat se k náhradě?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy