Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

U mekáče už neseženete hamburgery a hranolky

Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Jeden z nejrozšířenějších fast foodů na světě se rozhodl k velkému kroku! Otevřel restauraci, kde si nezakoupíte burger, který McDonald's proslavil po celém světě.

McDonald's je kolem nás už od roku 1955. Do roku 1958 prodal v Americe okolo 100 milionů hamburgerů a pak se rozšířil do celého světa. "Jsme hrdí na naši historii, jako jsme hrdí na naše burgery," řekl mluvčí McDonaldu. 

Ale nová prodejna v Paříži je nebude prodávat vůbec - žádný Big Mac a hranolky, nebo mléčné koktejly. Nenajdete tu ani slavné nuggetky.McDonald's už delší dobu prodává také saláty a má po světě v restauracích i oblíbené kavárny McCafé.Tato kavárna je ale první, která nebude vůbec burgery prodávat! Kavárna bude nabízet například sendviče, koláčky a dorty a samozřejmě také kafe, smoothie a jiné nápoje.Každý z nového konceptu radost nemá. Někteří lidé si myslí, že by měl McDonald's nabízet burgery všude. Až čas ukáže, jestli se nový koncept uchytí a dostane se i do Česka.

Témata:  McDonald´s

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.