Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

T-Mobile postihl velký výpadek. Budete mít nárok na kompenzaci?

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Zákazníci společnosti T-Mobile mají velké potíže. Operátora postihl rozsáhlý výpadek služeb. A trvá už od nedělního odpoledne. Potíže T-mobile přiznal a počítá i s možnými kompenzacemi zákazníkům.

Podle reakcí zákazníků T-mobilu je zřejmé, že výpadek postihl klienty v celé republice. Zejména se dotýká těch, kteří volají s předplacenou kartou. Částečně ale dopadl i na zakázníky, kteří volají s tarifem. Systém jim hlásí, že nemají kredit k hovoru.

"Nemohu se dovolat ani poslat nikomu sms, sms mi nechodí, zkoušela jsem to. Hlásí mi to, že nemám dostatečný kredit, přitom mám tarif. Operátor mi sdělil, že je to chyba T-mobilu a do odpoledne to bude spravené. Stále to nejede," psali už včera rozhořčení zákazníci na facebookových stránkách společnosti.

A odpověď T-mobile? "Opravdu se jedná o problém na naší straně, který řešíme s nejvyšší prioritou. Bohužel vám ale nedokážu říct, kdy se podaří dát vše do pořádku. Případnou kompenzaci je možné řešit po skončení výpadku," reagovali pracovníci T-mobile na Facebooku.

To, že firma zvažuje kompenzacií zákazníkům, potvrdila dnes i Patricie Šedivá z tiskového oddělení. Podle společnosti se výpadek týká asi dvou nebo tří tisíc zákazníků.

Témata:  mobily mobilní operátoři T-Mobile

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.