Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pošta spustila informační kampaň pro zákazníky rušených poboček

Česká pošta
Česká pošta
Foto: Michael Zelinka / INCORP images

Česká pošta v souvislosti s redukcí své pobočkové sítě připravila pro zákazníky informační kampaň. Poskytne jim informace o nástupnických poštách za zrušené pobočky a tipy, jak zefektivnit využívání poštovních služeb. Česká pošta to uvedla v tiskové zprávě. Od července se sníží počet poboček o 300 na 2900.

Hlavní komunikační platformou je informační web ceskaposta.cz/zmeny, kde zákazníci najdou všechny aktuální informace. Seznamy rušených i doporučených pošt v okolí, důležité termíny, adresy a otevírací dobu.

Na pobočkách, které budou od 1. července uzavřeny, jsou k dispozici informační materiály, které popisují, kde se bude nacházet nástupnická pošta a do jakého data budou na stávající pobočce fungovat jednotlivé služby, jako je například ukládání balíků nebo dopisů.

Každý senior, který si na svoji stávající poštu přijde vyzvednout důchod, dostane informační leták, díky němuž se dozví, jakým způsobem mu bude předán důchod po 1. červenci a jaké má možnosti změny ve výplatě peněz.

Důležitým nástrojem, jak zefektivnit vyřizování poštovních služeb, je objednání na konkrétní pobočku na konkrétní čas a na konkrétní službu. To vše lze vyřídit on-line a zákazník jde ve stanovený čas ihned na řadu bez zbytečného čekání. Služba funguje pro všechny pošty od roku 2021.

Zákazníci budou moci rovněž využít změnu doručení on-line, kdy si přes mobilní aplikaci PoštaOnline zařídí přesměrování své uložené zásilky na jinou pobočku.

Témata:  Česká pošta

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy