Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pojišťovny likvidují škody po vichřici. Kromě střech létaly vzduchem i slepice

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Pojišťovnu Allianz už v souvislosti s nedělním orkánem kontaktovalo 700 klientů se škodami v celkové hodnotě 21 milionů korun. Nejčastěji jde o zničené střechy domů, popadané ploty, ale také rozbitá auta. Výjimkou ale nejsou ani milionové a kuriózní události.

Největší škodu napáchal vítr u Ústí nad Orlicí, kde majiteli odletěla střecha v hodnotě dvou milionů korun. Netradiční pojistnou událost nahlásil pojišťovně Allianz klient, kterému orkán sebral ze zahrady kurník s exotickými slepicemi.

Za úterní dopoledne eviduje Kontaktní centrum 200 nových pojistných událostí. Klienti mohou případy hlásit i bez čekání na telefonu a to prostřednictvím formuláře na internetu  www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně.

V první řadě je třeba škodu nafotit a současně vytvořit přehled poškozených nebo zničených věcí. Ideálně i s nákupními doklady. Pokud klientům vítr poškodil nebo úplně odnesl střechu, je třeba ji nafotit, a hned poté alespoň provizorně přikrýt, aby jim mezitím do domu například nenapršelo.

Témata:  pojišťovny vítr počasí

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

15. září 2025 11:26

Podvodné e-shopy se maskují za známé značky. Odborníci radí, jak je rozpoznat

Podvodným e-shopům asi nikdy nebude konec. Zcela jistě jste se i vy s nějakým setkali. V lepším případě to skončilo rychlým odhalením, v tom horším poučením za bolestivou cenu. Mimo klasické praktiky, kdy e-shopy lákají pouze na výprodeje, se bohužel stále častěji objevují napodobeniny reálných prodejců, na jejichž jménu a případně i grafické podobě stránek podvodníci parazitují.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy