Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

McDonald’s se potýká s nedostatkem pracovníků. Startuje náborovou kampaň

McDonald´s
McDonald´s
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

McDonald’s hledá brigádníky a pracovníky do všech poboček po celé republice. Náborovou kampaň pro McDonald’s a McCafé povede na sociálních sítích marketingová společnost In creative. Ta je autorem ojedinělého konceptu OnlineHR, který využívá klasických marketingových nástrojů k tomu, aby do firmy přilákal vhodné pracanty. Koncept použije právě pro podzimní náborovou kampaň světoznámé značky – startuje letos v září.

„Po letních prázdninách vždy posilujeme náborové aktivity. Studenti, kteří u nás pracují brigádně, odcházejí do škol. Někteří zůstávají, ale vykrývají především víkendové směny, deficit cítíme v týdnu, a proto na situaci reagujeme. Letos na podzim zkoušíme jiný přístup než obvykle. Při náboru lidí využijeme s pomocí In creative výkonnostní marketing a OnlineHR,“ říká Eva Šimáková, HR Supervisor společnosti McDonald’s v ČR.

Cílem náborové kampaně, jež odstartovala na sociálních sítích Facebook a Instagram, je nabrat desítky lidí, především brigádníků či zaměstnanců na částečné úvazky, do všech poboček po celé republice. McDonald’s má zájem nejen o studenty, ale také o matky na mateřské dovolené či penzisty. „S nedostatkem pracovníků se v době nízké nezaměstnanosti potýká většina firem. Zkoušejí proto nové metody, jak je získat.

OnlineHR přistupuje k náboru jako ke klasické marketingové kampani. Namísto toho, aby firma oslovila bezcílně tisíce lidí, umí náš koncept za pomoci marketingových nástrojů určit a kontaktovat ty, kteří o McDonald’s v minulosti sami projevili zájem. Buď se dívali na stránky, nebo dokonce zabrousili do sekce Volná místa, či ještě lépe klikli na konkrétní pozici. Umožní také oslovit všechny, kdo se dívají na stránky související se zaměstnáním, brigádami a podobně. Potenciální pracovníky lokalizujeme podle zájmů a aktivit,“ vysvětluje Michal Olbert ze společnosti In creative. Náborová kampaň společnosti McDonald’s je pro něj srdcovou záležitostí, protože ve firmě před 15 lety sám pracoval.

Přestože se McDonald’s potýká kvůli typu nabíraných pozic s fluktuací, řada „letních“ brigádníků si podle Evy Šimákové brigádu prodlužuje do školního roku na neurčito a někdy pokračuje i po ukončení školy.

Témata:  McDonald´s práce nezaměstnanost

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

24. listopadu 2025 15:22

Předpověď počasí na noc a úterý 25. listopadu

Připravte se na oblačnou noc a chladný den, místy se srážkami. Meteorologové upozorňují na možnost sněžení, deště se sněhem a tvorby ledovky. Podrobnosti o počasí na noc a úterý přináší Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ).

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Americký dolar USD, ilustrační fotografie

Komentář

Česko může mít největší zbrojovku Evropy. Strnad plánuje obří expanzi i vstup na burzu

Česko se může stát domovem největší evropské zbrojovky a výrobce vojenské techniky. Alespoň tedy pokud se naplní plány Michala Strnada, majitele tuzemského výrobce zbraní, munice a vojenské i jiné techniky Czechoslovak Group (CSG). Strnad, který rozhovory příliš neposkytuje, v dnešním interview pro agenturu Bloomberg odhaluje smělé záměry: „Chci z CSG vybudovat největší firmu obranného průmyslu v Evropě.“