Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Lidl nově nabízí dárkové karty

Lidl
Lidl
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Nabídku prodejen Lidl nově obohatily dárkové karty. Ty si mohou zákazníci zakoupit ve třech hodnotách – 250 Kč, 500 Kč a 1000 Kč.

Od tohoto týdne nabízí Lidl dárkové karty, které bude možné uplatnit ve všech 238 prodejnách. Tento sortiment v prodejnách dosud chyběl, nyní si mohou zákazníci vybrat z karet s nabitou částkou 250 Kč, 500 Kč nebo 1000 Kč.

„Zaznamenávali jsme dotazy na dárkové karty, proto jsme se rozhodli udělat našim zákazníkům radost a zařadit je do stálé nabídky. Již z prvních reakcí je jasné, že se bude jednat o častý dárek,“ komentuje Zuzana Holá, tisková mluvčí.

Dárkové karty jsou umístěny u pokladen ve speciálním podlouhlém stojanu. Aktivace karty proběhne vždy po prvním zaplacení. Zůstatek na kartě pak zákazníci zjistí na účtence za nákup nebo také na www.lidl.cz/darkova-karta po zadání čísla karty a PIN kódu. Ten zákazníci najdou na zadní straně karty.

Platnost dárkové karty je 12 měsíců od aktivace.

Dárková karta Lidl je vhodným dárkem jak pro jednotlivce, ale také pro firmy. Ty již nyní mohou objednávat větší množství karet pro své zaměstnance, od září pak bude na webových stránkách www.nasestravenka.cz možné objednat karty pohodlně online. Minimální počet je 40 kusů.

Témata:  Lidl

Související

Aktuálně se děje

28. srpna 2025 11:51

Chat Control EU: nový zákon může ohrozit soukromí občanů i americké firmy

Dánsko, momentálně předsedající Radě Evropské unie, chce do konce roku na úrovni EU prosadit takzvaný Chat Control čili „šmírovací zákon“. Má zamezit sdílení dětské pornografie, ve skutečnosti by ale hlavně mohl závažně a přelomově připravit občany EU o soukromí. Zavedl by totiž automatické skenování chatů a e-mailů. Vlastně by tak prolamoval listovní tajemství, jedno za základních práv a svobod přiznaných České republice Listinou základních práv a svobod. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

Google, ilustrační fotografie

Komentář

Akcie Google trhají rekordy: soud potvrdil, že Chrome a Android zůstávají v rukou firmy

V roce 2023 započal ostře sledovaný soudní spor mezi Googlem a americkým ministerstvem spravedlnosti (DOJ), které požadovalo bezprecedentní opatření. Ve hře byl dokonce nucený prodej vlajkového prohlížeče Chrome, který je nenahraditelným pilířem online ekosystému. Pro Alphabet by to znamenalo zásah do obchodního modelu a reálné ohrožení dominantního postavení. Během 2. zářijového dne však přišel moment, který mnozí na Wall Street označují za přelomový.