Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Lidl nově nabízí dárkové karty

Lidl
Lidl
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Nabídku prodejen Lidl nově obohatily dárkové karty. Ty si mohou zákazníci zakoupit ve třech hodnotách – 250 Kč, 500 Kč a 1000 Kč.

Od tohoto týdne nabízí Lidl dárkové karty, které bude možné uplatnit ve všech 238 prodejnách. Tento sortiment v prodejnách dosud chyběl, nyní si mohou zákazníci vybrat z karet s nabitou částkou 250 Kč, 500 Kč nebo 1000 Kč.

„Zaznamenávali jsme dotazy na dárkové karty, proto jsme se rozhodli udělat našim zákazníkům radost a zařadit je do stálé nabídky. Již z prvních reakcí je jasné, že se bude jednat o častý dárek,“ komentuje Zuzana Holá, tisková mluvčí.

Dárkové karty jsou umístěny u pokladen ve speciálním podlouhlém stojanu. Aktivace karty proběhne vždy po prvním zaplacení. Zůstatek na kartě pak zákazníci zjistí na účtence za nákup nebo také na www.lidl.cz/darkova-karta po zadání čísla karty a PIN kódu. Ten zákazníci najdou na zadní straně karty.

Platnost dárkové karty je 12 měsíců od aktivace.

Dárková karta Lidl je vhodným dárkem jak pro jednotlivce, ale také pro firmy. Ty již nyní mohou objednávat větší množství karet pro své zaměstnance, od září pak bude na webových stránkách www.nasestravenka.cz možné objednat karty pohodlně online. Minimální počet je 40 kusů.

Témata:  Lidl

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.