Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Spolupráce pravicových stran? Nebudeme platit cizí dluhy, rozjel se europoslanec

Jan Zahradil
Jan Zahradil
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Už dlouho se mluví o tom, že by pravicové strany ODS a TOP 09 měly navázat spolupráci. Naposledy k ní vyzval šéf TOP 09 Miroslav Kalousek. Předseda ODS Petr Fiala mu však vzkázal, že „boj proti jednomu člověku" není pro koalici obou stran dostatečně nosný. A jeho stranický kolega Jan Zahradil k tomu přidal další komentář.

Europoslanec ODS Zahradil se ke spolupráci českých pravicových stran vyjádřil na sociálních sítích. „Pro všechny, co stále sní o "spolupráci" na pravici: pan Kalousek včera v rozhlase opět podpořil přijetí eura. Prý jako "symbol", že nepatříme do Asie,“ cituje jeho slova občanský demokrat.

„Ano, nepatříme, ale nemusíme si to dokazovat tak, že se dobrovolně vzdáme dalšího prvku státní suverenity a půjdeme platit řecké dluhy. To je ten zásadní rozdíl mezi ODS a TOP 0,9,“ rýpnul si do Kalouskovy partaje.

A pak se vrátil také ke slovům šéfa ČSSD Bohuslava Sobotky o možné vládní spolupráci s komunisty. „Že premiér Sobotka připustil vládní spolupráci ČSSD s komunisty, je vlastně dobrá zpráva,“ spustil.

„Už nebude možno jej přelakovat na "moderního, proevropského, liberálního" politika, antitezi Zemana, jak se o to poslední roky zoufale snažila některá česká média. Nátěr definitivně oprýskal.A také je na místě v té souvislosti připomenout, že už v roce 2006 připustil jiný, stále činný politik veřejně svou vládní spolupráci s komunisty. Byl to Miroslav Kalousek,“ dodal.

Témata:  ODS TOP 09 Jan Zahradil (ODS)

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy