Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Obrat Slevomatu.cz loni dosáhl miliardy korun

Obrat Slevomatu.cz loni dosáhl miliardy korun

Foto: MoneyMAG.cz

Obrat největšího českého slevového portálu za rok 2013 ve výši 1.009.000.000 Kč posunul Slevomat.cz na pozici nejrychleji rostoucí firmy českého internetu. Firma, která svým názvem dala jméno úplně novému odvětví podnikání, dosáhla miliardového obratu po třech letech a necelých devíti měsících od svého založení.

„Rok 2013 byl pro Slevomat průlomový. Díky silnému zaměření na zákaznickou spokojenost jsme výrazně uskočili veškeré konkurenci a ve čtvrtém kvartále roku 2013 jsme byli více než 4x větší, než náš největší konkurent. Dosažení miliardového obratu je pro nás klíčové, protože nás posouvá mezi největší firmy českého internetu,“ říká ředitel Slevomatu Peter Irikovský. „Dosáhnout miliardy bylo těžší, než jsme čekali. Povedlo se nám to díky kombinaci mnoha věcí. Například nový relevanční algoritmus, skvěle zvládnutá vánoční marketingová kampaň, výrazně rozšířený sortiment, speciální mailingové akce, nebo inovované kolo štěstí. Ukázalo se, že když se business dělá poctivě a s dlouhodobým zaměřením, dokáže si vytvořit silnou skupinu loajálních zákazníků a dlouhodobě velice rychle růst. Díky plánovaným inovacím věřím, že rok 2014 bude ještě výrazně silnější,“ dodává Peter Irikovský.V listopadu 2013 zaznamenal Slevomat také další klíčový úspěch v podobě překročení počtu 5 milionů uplatněných voucherů. Znamená to, že Slevomat svým zákazníkům zprostředkoval více než 5 milionů zážitků, což pro partnery mnohdy znamená výrazný růst jejich podnikání. O tom svědčí i fakt, že přes 80% partnerů, kteří dosáhli vysokého obratu a dobrého zákaznického ohodnocení, své nabídky na Slevomatu opakuje. Více než 900.000 zákazníků se Slevomatem ušetřilo přes tři a půl miliardy korun, cestovalo s ním přes 350.000 lidí, bylo zde prodáno přes 300.000 kusů oblečení a více než 50.000 vstupenek na kulturní akce. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.Slevomat má přes 1,5 milionu registrovaných uživatelů, spolupracoval už s více než 25.000 partnery. Průměrné uživatelské hodnocení je 4,35 bodu z pěti, což je spokojenost na 87 %. Slevomat navíc jako jediný český slevový portál poskytuje zákazníkům 100% garanci spokojenosti.Denně Slevomat zaznamená přes 200 000 návštěv. K rekordům patří také prodej 2 152 kusů módního zboží za jeden den. Nejúspěšnější prodejní akce roku 2013 – Stolní či nástěnné kalendáře z vašich fotografií – prodala přes 14 000 kalendářů. „Za velmi důležité období považujeme Vánoce, kdy denní prodeje v posledních čtyřech měsících roku dosahují v maximech více, než čtyřnásobku průměru prvních osmi měsíců. Vánoce jsou časem, kdy jede každý ve firmě na více než 100 % a my jsme ukázali, že jsme silný tým, který umí zvládat i obří zátěž. Ne všechno se ale povedlo na 100 %, takže víme, že příští Vánoce budou ještě výrazně lepší,“ dodává Peter Irikovský.

Témata:  slevové portály

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

19. listopadu 2024 10:26

Česko odebírá tolik ruského plynu jako už dlouho ne. Politici by to měli přiznat

Prý jsme se zbavili závislosti na ruském plynu, dozvídáme se už i z billboardů. Volby se blíží a kampaň startuje. Jenže zrovna v době, kdy Česko odebírá tolik ruského plynu jako už dlouho ne. Takže kampaň míří poněkud „mimo“. Přes 90 procent plynu, který do Česka nyní teče, je z totiž „ruského směru“, ponejvíce přímo z Ruska. Pokud odněkud dovážíme přes 90 procent tak důležité suroviny, jakou plyn představuje, je zvláštní hovořit o zbavení se závislosti. Laická veřejnost si pod tím nejspíše představí, že ruský plyn neodebíráme. Což ale není pravda.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

EUR

Špatná zpráva pro euro. Rostoucí ekonomické rozdíly mezi zeměmi ohrožují budoucnost eurozóny

Ekonomické rozdíly mezi zeměmi eurozóny se od jejího vzniku trendově stále zvětšují, a zvláště výrazně potom od roku 2019. Jednotná měna je přitom pro příslušnou měnovou unii přínosná jen tehdy, pokud jsou uvedené rozdíly dostatečně malé a ideálně pokud se jednotlivé země takové unie makroekonomicky sbližují. To právě ovšem není případ eurozóny, jak ve své nové studii dokumentují ekonomové Moritz Pfeifer a Gunther Schnabl z Institutu hospodářské politiky Lipské univerzity.