Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Makro spouští slevový portál

Makro spouští slevový portál

Foto: Pixmac

Společnost Makro Cash & Carry ČR spouští slevový portál Makromanie.cz, od úterý je v ostrém provozu. Firma to sdělila ve středu.

„Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které online zarezervují a zaplatí. Prostřednictvím www.makromanie.cz budeme zprostředkovávat např. doprodej posledních kusů zboží a další zajímavé akční nabídky,” uvedl vedoucí pro řízení vztahů se zákazníky Stanislav Novotný. Na portále firma nabízí slevy na různé produkty ze sortimentu Makra. Jak Novotný dále sdělil, nákup nelze uskutečnit bez platné registrace a Makro karty. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR celkem 13 velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Společnost se v ČR orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy.

Témata:  slevové portály

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.