Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Makro spouští slevový portál

Makro spouští slevový portál

Foto: Pixmac

Společnost Makro Cash & Carry ČR spouští slevový portál Makromanie.cz, od úterý je v ostrém provozu. Firma to sdělila ve středu.

„Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které online zarezervují a zaplatí. Prostřednictvím www.makromanie.cz budeme zprostředkovávat např. doprodej posledních kusů zboží a další zajímavé akční nabídky,” uvedl vedoucí pro řízení vztahů se zákazníky Stanislav Novotný. Na portále firma nabízí slevy na různé produkty ze sortimentu Makra. Jak Novotný dále sdělil, nákup nelze uskutečnit bez platné registrace a Makro karty. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR celkem 13 velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Společnost se v ČR orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy.

Témata:  slevové portály

Související

Aktuálně se děje

28. srpna 2025 11:51

Chat Control EU: nový zákon může ohrozit soukromí občanů i americké firmy

Dánsko, momentálně předsedající Radě Evropské unie, chce do konce roku na úrovni EU prosadit takzvaný Chat Control čili „šmírovací zákon“. Má zamezit sdílení dětské pornografie, ve skutečnosti by ale hlavně mohl závažně a přelomově připravit občany EU o soukromí. Zavedl by totiž automatické skenování chatů a e-mailů. Vlastně by tak prolamoval listovní tajemství, jedno za základních práv a svobod přiznaných České republice Listinou základních práv a svobod. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

Google, ilustrační fotografie

Komentář

Akcie Google trhají rekordy: soud potvrdil, že Chrome a Android zůstávají v rukou firmy

V roce 2023 započal ostře sledovaný soudní spor mezi Googlem a americkým ministerstvem spravedlnosti (DOJ), které požadovalo bezprecedentní opatření. Ve hře byl dokonce nucený prodej vlajkového prohlížeče Chrome, který je nenahraditelným pilířem online ekosystému. Pro Alphabet by to znamenalo zásah do obchodního modelu a reálné ohrožení dominantního postavení. Během 2. zářijového dne však přišel moment, který mnozí na Wall Street označují za přelomový.