Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Prodeje fastfoodu Subway se Evropě letos daří

Největší fastfoodový řetězec světa Subway zvýšil v prvním pololetí letošního roku v regionu střední a východní Evropy prodeje téměř o desetinu, prodeje v deseti českých restauracích přitom vzrostly o pět procent. Společnost o tom informovala v pondělí.

V celém regionu značka Subway otevřela 75 nových restaurací, nyní jich zde funguje 310. Do konce roku by jich mělo být na 400. "Letošní rok se z pohledu značky Subway v regionu střední a východní Evropy vyvíjí velmi dobře. Viditelný nárůst prodejů zaznamenáváme ve všech zemích regionu. Obzvlášť vysoký nárůst pozorujeme v Polsku a Rusku, které jsou v současnosti nejrychleji se rozvíjející země regionu. Nezaostávají ale ani další země jako Česko nebo Bulharsko. Podobný pozitivní vývoj očekáváme v celém letošním roce," prohlásil manažer rozvoje sítě Subway pro střední a východní Evropu Martin Princ a dodal, že v Česku plánuje značka Subway letos prodat až 12 franchisových licencí a postupně s partnery budovat další nové restaurace. V šesti zemích regionu střední a východní Evropy prodeje řetězce Subway vzrostly o osm procent. Zhruba stejně vzrostl také počet prodaných sendvičů a množství zákazníků. Výrazně se také posílila finanční stabilita provozoven, v průměru o více než 40 procent. "V prvním pololetí se nám osvědčilo zavedení programu ´Sendvič dne´ za zvýhodněnou cenu. Většina zákazníků, kteří sendvič vyzkoušeli, se do našich restaurací vrací a následně vybírá již podle chuti a nikoli na základě výhodné nabídky," dodal Princ.

Témata:  Subway

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 19:38

Neberte si hypotéky. Brzo dostanete dotaci. Alespoň za to už bojují lobbisté

Komentář Vladimíra Pikory: Dnešní doba je plná nálepkování. Na každého se něco najde. Kdekdo je např. populista, ačkoli argumenty pro takové označení jsou obvykle na vodě. Podle mě je nálepkování falešné. Mnohdy je jen politicky motivované. Skutečný populismus je jinde. Příkladem klasického populismu, který se za populismus překvapivě neoznačuje, je návrh některých výrobců stavebního materiálu, developerů, a dokonce i bank na dotace hypoték.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy