Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

V Lidlu začíná týden exkluzivních pecek

Lidl
Lidl
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Ode dneška čeká na zákazníky Lidlu každý den jedna exkluzivní pecka. Vybrané produkty mohou zakoupit s 40% slevou. Každá sleva je přitom unikátní a platí pouze jediný den. Nová akce ještě více podtrhuje snahu Lidlu nabízet zákazníkům ty nejlepší možné ceny na trhu. Doplňuje tak kampaň zaměřenou na dlouhodobé zlevňování výrobků.

„Naším dlouhodobým cílem je nabídnout řešení pro zákazníky, kteří vyžadují vysokou kvalitu a zároveň vyhledávají i příznivou cenu. Obojí jim garantujeme našimi privátními značkami i exkluzivními nabídkami. Tímto krokem chceme vyjít vstříc také například rodinám, které musí zvažovat každou korunu. I proto se mezi exkluzivními peckami objevují základní potraviny jako je cukr, mléko nebo tvaroh,“ vysvětluje jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup Zoltán Nepp.

Exkluzivní pecky jsou zastoupeny sedmi výrobky, každý bude za skvělou cenu dostupný jeden den. V pondělí na zákazníky čeká odtučněný tvaroh za 11,94 Kč (původně 19,90 Kč), v úterý budou s 40% slevou k dostání všechny tuňákové konzervy a saláty, středa je pak vymezena trvanlivému plnotučnému mléku za 13,14 Kč (původně 21,90 Kč). Ve čtvrtek bude možné uplatnit kupón a získat nižší cenu za tatarskou omáčku nebo majonézu premium, v pátek bude za 16,74 Kč (původně 27,90 Kč) v nabídce cukr krupice a krystal. O víkendu si pak zákazníci mohou zakoupit lasagne bolognese za 77,94 Kč (původně 129,90 Kč) a v neděli bude 40% sleva platit pro vybrané konzervy, paštiky a masa ve skle.

Pravidla čerpání akce jsou jednoduchá. V mobilní aplikaci Lidl Plus stačí aktivovat kupón platný pro daný den, nakoupit za více než 300 Kč a získat 40% slevu.

Témata:  Lidl slevy potraviny

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

15. září 2025 11:26

Podvodné e-shopy se maskují za známé značky. Odborníci radí, jak je rozpoznat

Podvodným e-shopům asi nikdy nebude konec. Zcela jistě jste se i vy s nějakým setkali. V lepším případě to skončilo rychlým odhalením, v tom horším poučením za bolestivou cenu. Mimo klasické praktiky, kdy e-shopy lákají pouze na výprodeje, se bohužel stále častěji objevují napodobeniny reálných prodejců, na jejichž jménu a případně i grafické podobě stránek podvodníci parazitují.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy