Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Když ve vás někdo věří, dokážete víc

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept.

Jeho cílem je emotivní formou představit Českou spořitelnu jako spolehlivou banku, která provází jednotlivce, komunity a firmy po celou dobu života, je jejich průvodcem na cestě k jejich prosperitě a tím přispívá k prosperitě celé země. Ústředním pojítkem marketingové komunikace je motto „Když ve vás někdo věří, dokážete víc.“

„Vracíme se k naší víře, že přístup k prosperitě si zaslouží každý bez ohledu na majetek, sociální třídu či rasu. Toto poslání našich zakladatelů je nadčasové a my jej chceme naplňovat i v dnešní moderní době. Motto „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“ naši novou kampaň hezky a jednoduše vystihuje. Většinou totiž zjistíte, že úspěšní lidé měli ve svém okolí někoho, kdo v ně věřil a podpořil je," uvedla Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny.

První spot, který bude v televizi a kinech sítě Cinema City od 6. března 2017, ukazuje emotivní příběh profesora Václava Vojty, dětského neurologa a terapeuta, který v roce 1968 emigroval do západního Německa. Tam pokračoval v léčení dětských vývojových poruch a stal se světově uznávaným odborníkem. Profesor Vojta byl přesvědčený, že jeho metoda funguje, ale nikdy by se mu nepovedlo ji uvést v život, kdyby neměl důvěru rodičů svých dětských pacientů.

Další velkou imagovou reklamou bude příběh faráře Josefa Suchára, který dokázal s několika nadšenci proměnit vysídlenou obec Neratov v živou komunitu s více než 50 stálými obyvateli. Sdružení Neratov, u jehož zrodu Suchár stál, dnes dává práci 150 lidem, z toho 110 s mentálním postižením.

Česká spořitelna však neopouští ani marketingovou podporu produktů. „Nebudeme se zaměřovat jen na velké příběhy známých osobností. Vedle příběhů jako jen ten o profesorovi Vojtovi ukážeme příběhy běžných lidí, našich klientů, které sice neměly takový společenský dopad, ale přinesly do života rodiny pozitivní změnu. Tyto spoty poukáží i na službu Moje zdravé finance, kterou nyní nabízíme v celé pobočkové síti a díky které pomáháme klientům najít úsporu v jejich rodinných rozpočtech,“ vysvětlila Monika Hovorková. V dubnu banka představí první klientský příběh mladé pětibojařky Katky a její maminkou. Právě díky službě Moje zdravé finance jim banka pomohla najít prostředky na výstroj a trenéra pro dceru. První vizuály s tvářemi klientů (půjde o příběhy klientů, avšak fotky herců) se na billboardech objeví s mottem kampaně začátkem března.

U natáčení spotu byl přítomný syn profesora Vojty Václav. Pomáhal hercům se správnou aplikací Vojtovy metody. O Vojtových potomcích, Veronice, Štěpánovi a Václavovi nechala ČS natočit dokumentární film, režie se ujala Olga Špátová. Banka jej uvede na internetu a bude k vidění i v pobočkách banky.

Kampaň pro Českou spořitelnu navrhla kreativní agentura Young & Rubicam, natáčení prvního spotu svěřila produkci Boogie films. Filmovou podobu spotu vtiskl režisér Dan DiFelice a kameraman Steve Annis. Na dobarvení spotu pracoval Tom Poole, který se podílel na post produkci například Pirátů z Karibiku či Bridget Jones Baby. Hlas v prvním spotu o profesorovi Vojtovi patří Jiřímu Dvořákovi, samotného Vojtu hraje Daniel Rous. 

Témata:  Česká spořitelna finance CZK

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

15. listopadu 2024 9:34

Západ se k Číně staví pragmatičtěji než Česko, které to může ekonomicky dále oslabit

Zdroje současného mdlého výkonu české ekonomiky nelze hledat pouze za hranicemi. Byť úpadek německého průmyslu, energetická krize či válka na Ukrajině rozhodně svůj původ za hranicemi mají a českou ekonomiku přímo či zprostředkovaně poškozují. Češi si ale škodí i sami. Třeba tím, že s oblibou bývají papežštější než papež a že se neméně rádi vydávají ode zdi ke zdi.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy