Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Lidé zvolení Dvořáka šéfem ČT schvalují. Vážně?

Lidé zvolení Dvořáka šéfem ČT schvalují. Vážně?

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Až dvě třetiny lidí, kteří sledovali volbu ředitele České televize (ČT), považují podle průzkumu výzkumné agentury STEM/MARK zvolení Petra Dvořáka generálním ředitelem ČT za krok správným směrem. Agenturu Mediafax o tom informoval ve čtvrtek Pavel Šimoník ze STEM/MARKu.

Volbu ředitele České televize podle průzkumu sledovalo se zájmem 44 procent dotázaných osob ve věku mezi 18 a 59 lety. Dvě třetiny z nich přitom považují její výsledek za šťastný.

Vůbec ji podle výsledků průzkumu nezaregistrovalo jen 14 procent dotázaných. "Lidé, kteří jsou s dosavadní programovou nabídkou České televize spokojeni, jsou v hodnocení volby opatrnější, ale i mezi nimi více než polovina Dvořákovi věří," uvedla agentura STEM/MARK. Průběh celé volby sledovali podle průzkumu především starší respondenti mezi 45 a 59 lety, lidé s vysokoškolským vzděláním a ti, kteří mají k ČT1 nebo ČT2 ze všech stanic nejblíže. Tři čtvrtiny z těch, kteří volbu sledovali, si většinou i spontánně vybavují jméno nového ředitele Petra Dvořáka. Průzkum provedla výzkumná agentura STEM/MARK koncem září v souvislosti s volbou nového ředitele ČT, v internetovém výzkumu odpovídalo 577 lidí ve věku mezi 18 až 59 lety.

Témata:  Česká televize Petr Dvořák

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.