Kampaň s názvem „Víte, že“ má propagovat úspěchy pražského magistrátu. Podle sociálních demokratů je to ale z velké části jen Hudečkova propagace před podzimními volbami, která Prahu přišla na 350 tisíc korun z veřejných prostředků. Měl by tu kampaň zaplatit ze svého, pustil se do primátora pražský zastupitel za ČSSD Karel Březina.
„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Jediný rozdíl je, že tanečník Hudeček se oproti horolezci Bémovi drží při zemi, protože tahle kampaň stála méně," rýpnul si do bývalého primátora Březina, podle kterého kampaň v obou případech zřejmě dělala stejná firma.
„Pan Hudeček by se v kampani 'Víte, že' měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD," kritizuje hlavu Prahy zastupitel.
Zastupitelé ČSSD kromě výzvy k zaplacení kampaně z kapsy primátora Hudečka nebo prostředků TOP 09 požadují rovněž zveřejnění všech faktur za reklamu a marketing, které byly utraceny v posledních dvou letech. Sociální demokraté také představili plakát, na němž kampaň kritizují.
Související
17. listopadu 2024 18:23
12. srpna 2024 17:53
12. srpna 2024 12:29
11. června 2024 10:10
2. června 2024 15:17
18. května 2024 13:02