Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Hudečku, zaplať si to ze svého, vyzývá pražského primátora ČSSD

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Marie Cvrčková, MoneyMAG.cz

Kampaň s názvem „Víte, že“ má propagovat úspěchy pražského magistrátu. Podle sociálních demokratů je to ale z velké části jen Hudečkova propagace před podzimními volbami, která Prahu přišla na 350 tisíc korun z veřejných prostředků. Měl by tu kampaň zaplatit ze svého, pustil se do primátora pražský zastupitel za ČSSD Karel Březina.

„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Jediný rozdíl je, že tanečník Hudeček se oproti horolezci Bémovi drží při zemi, protože tahle kampaň stála méně," rýpnul si do bývalého primátora Březina, podle kterého kampaň v obou případech zřejmě dělala stejná firma.

„Pan Hudeček by se v kampani 'Víte, že' měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD," kritizuje hlavu Prahy zastupitel.

Zastupitelé ČSSD kromě výzvy k zaplacení kampaně z kapsy primátora Hudečka nebo prostředků TOP 09 požadují rovněž zveřejnění všech faktur za reklamu a marketing, které byly utraceny v posledních dvou letech. Sociální demokraté také představili plakát, na němž kampaň kritizují.

Témata:  CZK Praha volby

Související

Aktuálně se děje

29. května 2025 12:20

20. května 2025 12:26

Potraviny v Česku zdraží víc, než kdokoliv čekal

Růst cen v zemědělství letos v dubnu vykázal úroveň 15,2 procenta v meziročním srovnání. To je nejvýraznější nárůst od února 2023, tedy za více než dva roky. Poprvé po více než dvou letech se rovněž jedná o růst dvouciferný. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Senioři táhnou ekonomiku, zatímco mladí zůstávají ve školách

Český trh práce se tiše, ale zásadně přepisuje. Zatímco ještě v 90. letech bylo běžné, že lidé končili kariéru krátce po šedesátce a dvacetiletí už měli první zaměstnání, dnes se tyto role obracejí. Mladí zůstávají déle ve vzdělávacím systému, pracovní zkušenosti odkládají. Naopak senioři v důchodovém věku často zůstávají ekonomicky aktivní – ať už z přesvědčení, nebo z nutnosti.