Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Babišovy redakce se za rok změnily k nepoznání

Andrej Babiš
Andrej Babiš
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Totálně překopané. Tak lze označit nejen vedení, ale i redakce Babišových deníků Lidové noviny a MF Dnes. Server Hlídací pes přinesl seznam těch, kdo za rok, kdy noviny vlastní Babiš, opustili redakci.

V červnu loňského roku získal pod svá křídla miliardový holding Agrofert vydavatelství Mafra, které je největší v České republice. Babiš tím získal velký vliv na mediální scénu, což se mu jako politikovi hodí. Sám ale tvrdí, že do obsahu ani personálních záležitostí zasahovat nebude.

On možná ne, ale i tak došly redakce obou deníků velkých obměn. V LN i MF Dnes nezůstali původní šéfredaktoři. Čásenský podal výpověď, Balšínek odešel po dohodě. Právě Balšínek stojí za projektem serveru Echo24, kde se sdružilo hned několik bývalých novinářů od Babiše. Odešla také velká část zástupců šéfredaktora a vedoucích redakcí.

Celkem tak z MF Dnes odešlo 13 lidí, z LN ještě o tři více.

Témata:  Andrej Babiš

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.