Prodeje fastfoodu Subway se Evropě letos daří

Největší fastfoodový řetězec světa Subway zvýšil v prvním pololetí letošního roku v regionu střední a východní Evropy prodeje téměř o desetinu, prodeje v deseti českých restauracích přitom vzrostly o pět procent. Společnost o tom informovala v pondělí.

reklama

V celém regionu značka Subway otevřela 75 nových restaurací, nyní jich zde funguje 310. Do konce roku by jich mělo být na 400.
 
"Letošní rok se z pohledu značky Subway v regionu střední a východní Evropy vyvíjí velmi dobře. Viditelný nárůst prodejů zaznamenáváme ve všech zemích regionu. Obzvlášť vysoký nárůst pozorujeme v Polsku a Rusku, které jsou v současnosti nejrychleji se rozvíjející země regionu. Nezaostávají ale ani další země jako Česko nebo Bulharsko. Podobný pozitivní vývoj očekáváme v celém letošním roce," prohlásil manažer rozvoje sítě Subway pro střední a východní Evropu Martin Princ a dodal, že v Česku plánuje značka Subway letos prodat až 12 franchisových licencí a postupně s partnery budovat další nové restaurace.
 
V šesti zemích regionu střední a východní Evropy prodeje řetězce Subway vzrostly o osm procent. Zhruba stejně vzrostl také počet prodaných sendvičů a množství zákazníků. Výrazně se také posílila finanční stabilita provozoven, v průměru o více než 40 procent. "V prvním pololetí se nám osvědčilo zavedení programu ´Sendvič dne´ za zvýhodněnou cenu. Většina zákazníků, kteří sendvič vyzkoušeli, se do našich restaurací vrací a následně vybírá již podle chuti a nikoli na základě výhodné nabídky," dodal Princ.

Témata: Subway

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky