Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nekvalitní mléko v prodejnách připomíná vodu. Stahuje se

Nekvalitní mléko v prodejnách připomíná vodu. Stahuje se

Foto: Pixmac

Společnost Rajo, která je jedním z největších výrobců mléka na Slovensku, musela stáhnout z obchodů stovky litrů nízkotučného mléka, které připomínalo spíše vodu. Informuje o tom server aktualne.sk.

"Mléko prodáváme v rámci celého slovenského trhu. Reklamaci jsme zatím obdrželi na 444 kusů," přiznala Zuzana Stanová z představenstva pro obchod a marketing společnosti Rajo.

Jde podle ní o nízkotučné mléko s datem spotřeby 28. března 2012 a šarží S/8 06:12 16229. Nesdělila však, kolik litrů nekvalitního mléka si mohli zákazníci zakoupit.

"V žádném případě nebylo ohroženo zdraví zákazníků," sdělila Stanová s tím, že společnost zaslala nespokojeným zákazníkům omluvný dopis.

"Vysrážení mléka je způsobené enzymy pocházejícími z mikroorganismů, které byly deaktivovány pasterizací," vysvětluje v dopisech společnost Rajo. Dodává současně, že při výrobě mléka byly dodrženy všechny postupy a nebyly zaznamenány žádné odchylky, které by mléko znehodnotily.

Nespokojení zákazníci mohou mléko vrátit v prodejnách, kde jej zakoupili.

Regionální veterinární a potravinová správa zahájila ve věci správní řízení.

Témata:  Slovensko potraviny

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.