Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

McDonald’s se potýká s nedostatkem pracovníků. Startuje náborovou kampaň

McDonald´s
McDonald´s
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

McDonald’s hledá brigádníky a pracovníky do všech poboček po celé republice. Náborovou kampaň pro McDonald’s a McCafé povede na sociálních sítích marketingová společnost In creative. Ta je autorem ojedinělého konceptu OnlineHR, který využívá klasických marketingových nástrojů k tomu, aby do firmy přilákal vhodné pracanty. Koncept použije právě pro podzimní náborovou kampaň světoznámé značky – startuje letos v září.

„Po letních prázdninách vždy posilujeme náborové aktivity. Studenti, kteří u nás pracují brigádně, odcházejí do škol. Někteří zůstávají, ale vykrývají především víkendové směny, deficit cítíme v týdnu, a proto na situaci reagujeme. Letos na podzim zkoušíme jiný přístup než obvykle. Při náboru lidí využijeme s pomocí In creative výkonnostní marketing a OnlineHR,“ říká Eva Šimáková, HR Supervisor společnosti McDonald’s v ČR.

Cílem náborové kampaně, jež odstartovala na sociálních sítích Facebook a Instagram, je nabrat desítky lidí, především brigádníků či zaměstnanců na částečné úvazky, do všech poboček po celé republice. McDonald’s má zájem nejen o studenty, ale také o matky na mateřské dovolené či penzisty. „S nedostatkem pracovníků se v době nízké nezaměstnanosti potýká většina firem. Zkoušejí proto nové metody, jak je získat.

OnlineHR přistupuje k náboru jako ke klasické marketingové kampani. Namísto toho, aby firma oslovila bezcílně tisíce lidí, umí náš koncept za pomoci marketingových nástrojů určit a kontaktovat ty, kteří o McDonald’s v minulosti sami projevili zájem. Buď se dívali na stránky, nebo dokonce zabrousili do sekce Volná místa, či ještě lépe klikli na konkrétní pozici. Umožní také oslovit všechny, kdo se dívají na stránky související se zaměstnáním, brigádami a podobně. Potenciální pracovníky lokalizujeme podle zájmů a aktivit,“ vysvětluje Michal Olbert ze společnosti In creative. Náborová kampaň společnosti McDonald’s je pro něj srdcovou záležitostí, protože ve firmě před 15 lety sám pracoval.

Přestože se McDonald’s potýká kvůli typu nabíraných pozic s fluktuací, řada „letních“ brigádníků si podle Evy Šimákové brigádu prodlužuje do školního roku na neurčito a někdy pokračuje i po ukončení školy.

Témata:  McDonald´s práce nezaměstnanost

Aktuálně se děje

14. června 2024 9:44

13. června 2024 13:35

12. června 2024 11:13

12. června 2024 10:38

Léto je zátěž pro laky karoserií, zapečený ptačí trus může způsobit poškození vrchní vrstvy laku

Pravidelné mytí karoserie je nejenom vizitkou majitele, ale také důležitým nástrojem péče o automobil. Letní měsíce navíc mohou být pro laky karoserií problém a takzvaně zapečený ptačí trus může způsobit poškození vrchní vrstvy laku. V tomto období je tedy třeba mýt vůz častěji a operativněji. Jak vybrat správnou automyčku? Každý typ má své výhody a nevýhody. Na co si dát také pozor?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Vláda chce do vesmíru poslat českého astronauta, za 1,5 miliardy korun. Přitom říká, že veřejné finance jsou v rozvratu

Téměř po půl století Česko zřejmě vyšle do vesmíru svého člověka. Po Vladimíru Remkovi se má stát druhým Čechem v kosmu armádní stíhací pilot Aleš Svoboda. Nabídku na uskutečnění nákladné cesty dostala vláda už minulý rok. Tehdy však odmítla. Podle nynějších slov ministra dopravy Martina Kupky se více než miliardová investice mnohonásobně vrátí.