Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

McDonald’s se potýká s nedostatkem pracovníků. Startuje náborovou kampaň

McDonald´s
McDonald´s
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

McDonald’s hledá brigádníky a pracovníky do všech poboček po celé republice. Náborovou kampaň pro McDonald’s a McCafé povede na sociálních sítích marketingová společnost In creative. Ta je autorem ojedinělého konceptu OnlineHR, který využívá klasických marketingových nástrojů k tomu, aby do firmy přilákal vhodné pracanty. Koncept použije právě pro podzimní náborovou kampaň světoznámé značky – startuje letos v září.

„Po letních prázdninách vždy posilujeme náborové aktivity. Studenti, kteří u nás pracují brigádně, odcházejí do škol. Někteří zůstávají, ale vykrývají především víkendové směny, deficit cítíme v týdnu, a proto na situaci reagujeme. Letos na podzim zkoušíme jiný přístup než obvykle. Při náboru lidí využijeme s pomocí In creative výkonnostní marketing a OnlineHR,“ říká Eva Šimáková, HR Supervisor společnosti McDonald’s v ČR.

Cílem náborové kampaně, jež odstartovala na sociálních sítích Facebook a Instagram, je nabrat desítky lidí, především brigádníků či zaměstnanců na částečné úvazky, do všech poboček po celé republice. McDonald’s má zájem nejen o studenty, ale také o matky na mateřské dovolené či penzisty. „S nedostatkem pracovníků se v době nízké nezaměstnanosti potýká většina firem. Zkoušejí proto nové metody, jak je získat.

OnlineHR přistupuje k náboru jako ke klasické marketingové kampani. Namísto toho, aby firma oslovila bezcílně tisíce lidí, umí náš koncept za pomoci marketingových nástrojů určit a kontaktovat ty, kteří o McDonald’s v minulosti sami projevili zájem. Buď se dívali na stránky, nebo dokonce zabrousili do sekce Volná místa, či ještě lépe klikli na konkrétní pozici. Umožní také oslovit všechny, kdo se dívají na stránky související se zaměstnáním, brigádami a podobně. Potenciální pracovníky lokalizujeme podle zájmů a aktivit,“ vysvětluje Michal Olbert ze společnosti In creative. Náborová kampaň společnosti McDonald’s je pro něj srdcovou záležitostí, protože ve firmě před 15 lety sám pracoval.

Přestože se McDonald’s potýká kvůli typu nabíraných pozic s fluktuací, řada „letních“ brigádníků si podle Evy Šimákové brigádu prodlužuje do školního roku na neurčito a někdy pokračuje i po ukončení školy.

Témata:  McDonald´s práce nezaměstnanost

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 22:13

Hra na štěstí? Ne, správný postup při investování výrazně snižuje riziko ztráty

KOMENTÁŘ Martina Pleštila, ředitele úseku investic, Broker Trust - Úroky na spořicích účtech klesají. Ještě víc tak poroste investiční apetit Čechů, kteří hledají pro své úspory lepší výnos. Už loni přitom investice v ČR zaznamenaly mimořádný rok. Češi měli jen ve fondech kolektivního investování vloženo přes 938 miliard korun, což bylo meziročně o nevídaných 25 procent více. Jak při investování efektivně snižovat riziko ztráty? Podívejte se na šest praktických tipů.

Zdroj: MoneyMAG.cz

Další zprávy