Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vydavatelství INCORP a.s. se stalo členem SPIRu, marketing povede Petr Hanisch

Petr Hanisch
Petr Hanisch
Foto: INCORP images

Mediální skupina INCORP prochází v posledních týdnech řadou pozitivních změn. Její řady rozšířil zkušený odborník na marketing Petr Hanisch, který se stal ředitelem obchodu a marketingu, a nově se také stala členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Společnost INCORP s ním již v minulosti spolupracovala a nyní se rozhodla rozšířit jeho řady a stát se plnohodnotným členem.

„SPIR vnímáme jako důležitého nezávislého arbitra na české mediální scéně i na reklamním a marketingovém poli a rádi bychom se podíleli na vzájemném předávání zkušeností v obchodní i mediální oblasti. Proto jsem rád, že naše žádost o přijetí byla přijata kladně a již nic nebrání tomu, aktivně se zapojit do spolupráce na zlepšení trhu s reklamou,“ říká ředitel a majitel vydavatelství INCORP Petr Zelinka.

„Hlavním naším oborem je zpravodajství, naším cílem je kvalita a důvěryhodnost poskytovaných informací, nezávislý a kritický pohled, ale i boj proti dezinformacím. Rádi bychom proto v rámci SPIRu například podpořili taková vydavatelství, jejichž zájem bude obdobný či totožný s tím naším, a chceme v této těžké době přiložit ruku k dílu a podpořili síly, které mají stejný záměr jako my, tedy čistotu a důvěryhodnost internetového mediálního prostředí,“ dodává zástupce ředitele Lukáš Kňazovický.

Další výraznou změnou je zahájení spolupráce s předním českým odborníkem na marketing Petrem Hanischem, který nově v rámci vydavatelství povede divizi obchodu a marketingu. Hanisch dříve působil jako obchodní ředitel v Kurzy.cz a měl na starosti významné klienty v komunikační agentuře Magnas Media.

„Ve vydavatelství INCORP se budu podílet na práci se značkou jak samotné mediální skupiny, tak i s jejími zpravodajskými tituly. Budu mít rovněž na starosti komunikaci se zadavateli reklamy a budování dlouhodobě efektivních vztahů,“ plánuje Petr Hanisch.

Témata:  mediální skupina INCORP Petr Hanisch

Související

Aktuálně se děje

6. října 2025 10:42

Inflace v Česku klesla na 2,3 procenta. Pokles cen zaskočil trh i ČNB

Inflace v Česku v září nečekaně výrazně zpomalila. Tempo růstu hladiny spotřebitelských cen totiž činilo meziročně jen 2,3 procenta, plyne z předběžných dat ČSÚ. Analytici oslovení agenturou Bloomberg čekali ve střední hodnotě svých odhadů růst čítající 2,6 procenta. Z celkem devatenácti expertních odhadů žádný neodpovídal hodnotě 2,3 procenta, všechny byly vyšší, nejvyšší zněl na 2,9 procenta. 

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy