Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Předpověď počasí na noc a pátek 19. února

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Od jihozápadu bude postupovat do střední Evropy frontální systém, který bude nad naším území okludovat a postupovat dále k východu, informuje ČHMÚ.

Počasí v noci (22-07): Zataženo až oblačno, na východě zpočátku až polojasno. Místy mlhy, i mrznoucí. V Čechách postupně místy slabý občasný déšť nebo mrholení, ojediněle i mrznoucí. Nejnižší teploty +2 až -2 °C, na východě zpočátku až -4 °C. Mírný jihovýchodní vítr 2 až 6 m/s, na severu čerstvý 5 až 10 m/s, místy s nárazy kolem 15 m/s, se bude v Čechách měnit na jihozápadní. KOMENTÁŘ METEOROLOGA: Ojediněle tvorba slabé ledovky a náledí. Tlaková tendence: slabý až mírný pokles, od západu slabý až mírný vzestup Rozptylové podmínky: většinou dobré, zejména zpočátku místy mírně nepříznivé Počasí přes den (07-24): Zataženo až oblačno, místy slabý občasný déšť nebo mrholení, zpočátku i mrznoucí, nad 1000 m sněžení. Od západu ustávání srážek a místy ubývání oblačnosti. Ojediněle, ráno a večer místy mlhy, i mrznoucí. Nejvyšší teploty 6 až 10 °C, na severovýchodě Čech, na Moravě a ve Slezsku místy kolem 4 °C, v 1000 m na horách kolem 2 °C. Mírný jihozápadní až západní vítr 2 až 6 m/s, postupně jen slabý proměnlivý do 3 m/s. KOMENTÁŘ METEOROLOGA: Zpočátku ojediněle tvorba slabé ledovky. Tlaková tendence: slabý až mírný vzestup Rozptylové podmínky: většinou dobré, místy, zejména večer mírně nepříznivé

Témata:  počasí,  mraky

Aktuálně se děje

22. září 2026 17:07

EET se vrací, s ní i školkovné a studentská sleva. Restaurace čeká nižší DPH

Návrat elektronické evidence tržeb od ledna příštího roku není jedinou změnou, kterou nově schválený zákon přinese. Daňový balíček spojený s EET 2.0 obnovuje školkovné a studentskou slevu na dani, snižuje DPH u nealkoholických nápojů podávaných v gastronomii, osvobozuje část spropitného zaměstnanců od daní a odvodů a vrací daňové zvýhodnění tichého vína poskytovaného jako firemní dar. Nová pravidla začnou platit od 1. ledna 2027.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy