Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Zeman vyjádřil soustrast pozůstalým po obětech důlního neštěstí

Miloš Zeman
Miloš Zeman
Foto: Mikuláš Křepelka, EuroZprávy.cz

Prezident Miloš Zeman dnes vyjádřil soustrast pozůstalým po obětech neštěstí na dole ČSM na Karvinsku. Popřál brzké uzdravení raněným a poděkoval záchranářům, kteří na dole zasahovali. Podobně jako hlava státu se vyjadřují i další politici.

"V tomto adventním čase nás všechny zasáhla tragédie na Dole ČSM. Jsem nesmírně zarmoucen ze ztráty lidských životů. Vyjadřuji upřímnou soustrast pozůstalým, přeji brzké uzdravení raněným a děkuji obětavým záchranářům," uvedl Zeman prostřednictvím svého mluvčího.

"Chtěl bych v první řadě vyjádřit soustrast pozůstalým po obětech tohoto důlního neštěstí, zraněným bych popřál rychlé uzdravení. Je to samozřejmě obrovská tragédie," řekl novinářům ve Sněmovně vicepremiér a ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD). "Teď bude následovat vyšetřování a je potřeba zjistit, zda nedošlo k porušení nějakých bezpečnostních předpisů," doplnil.

"Je to samozřejmě obrovská tragická událost v předvánočním čase, já myslím, že to nemůže nechat klidného nikoho. Chtěla bych hlavně vyjádřit hlubokou soustrast všem pozůstalým," řekla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová (ANO).

"Dovolte mi vyjádřit upřímnou soustrast rodinám horníků, kteří zahynuli v Dole ČSM na Karvinsku. Zraněným přeji brzké uzdravení," napsal na twitteru předseda KSČM Vojtěch Filip.

"Výbuch v dole ČSM je obrovskou tragédií. Upřímnou soustrast všem pozůstalým, čest památce zemřelých. Modleme se, aby byl počet obětí co nejnižší," napsal na twitteru předseda TOP 09 Jiří Pospíšil.

Témata:  Miloš Zeman Výbuch metanu v dole OKD na Karvinsku (20. 12. 2018)

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy