Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vtipné hlášky a perličky, které pobavily operátory klientské linky pojišťovny

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, většina z nich jsou běžné případy, ale mnohdy se operátoři klientského centra setkávají se skutečně neobvyklými historkami, nad kterými nelze jinak než se pousmát.

„Že i při řešení pojistných událostí může být veselo a že klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory, dokládají vtipné hlášky a perličky sesbírané za letošní rok,“ říká tisková mluvčí Renata Čapková.  

Z poznámek operátora klientského centra:

„Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela.“ Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký „degustátor“, aby nafotil jeho poškozené vozidlo.   „Chtěla bych změnit dopravní značku,“ oznámila velmi stručně klientka (měla na mysli samozřejmě registrační značku vozidla). „Na toaletě jsem rozesílala novoroční sms. Při spláchnutí mi upadl telefon do záchodu.“ „Zakoupil jsem kapry, dal je do vany a odjel do práce. Bohužel jsem před odchodem zapomněl zavřít přívod vody.“ „Od svíček nám vzplál vánoční stromek a ohořely všechny dárky, které ležely pod ním.“ „Při parkování doma v garáži vyskočila dcera dříve z auta a otec jí najel na levou nohu.“ Řidička si chtěla pustit rádio, ale omylem nastartovala, vozidlo popojelo a narazilo do betonového ohrazení. Protože však na vině nebyl přehmat, ale alkohol, pochybení přišlo řidičku velmi draho.

Témata:  pojišťovny Telefony

Aktuálně se děje

2. října 2025 17:10

Podvodníci cíleně lákají na doplňky stravy: Jak se bránit

S příchodem podzimu roste zájem o posílení imunity a s ním i prodej vitamínů a nejrůznějších doplňků stravy. V této době se také zvyšuje aktivita internetových podvodníků, kteří se snaží vydělat na obavách spotřebitelů o zdraví. Podvodníci často využívají zdánlivě atraktivní nabídky na sociálních sítích, v reklamách či na neznámých internetových stránkách. Jak poznat podvod a co dělat, pokud vám podezřelý produkt dorazí domů?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy