Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

McDonald's zavádí hranolky s čokoládou

Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Známý řetězec McDonald's zavádí novinku - hranolky s čokoládovou polevou. Zatím budou nabízeny jen v Japonsku, v případě zájmu by se ale mohly objevit i v jiných zemích. Sladko-slaná pochoutka se začne prodávat příští týden.

Řetězec s rychlým občerstvením McDonald's zavádí nové jídlo, od kterého si slibuje úspěch. Jde o hranolky s dvoubarevnou čokoládovou polevou - tmavou a bílou. Sladko-slané McChoco Potato se budou zatím prodávat jen v Japonsku, a to od úterka 26. ledna.

Podle manažerů bude jídlo pro Japonce "ideálním spojením" smažených hranolek a sladké čokolády. "Tahle kombinace vytváří úžasnou slanou a sladkou harmonii," citoval mluvčího společnosti McDonald's portál Daily Mail. "Zákazníci si novinku vychutnají při různých příležitostech, je totiž skvělá i jako dezert," dodal.

Japonské pobočky jsou nezvyklými kombinacemi chutí proslulé. Už dříve nabízely krevetový burger nebo hustou zeleninovou polévku zapečenou jako koláč. Žádná z novinek se nezavedla celosvětově, ale v případě zájmu se McChoco Potato možná rozšíří i do Evropy. Prozatím to ale plánováno není.

Řetězec McDonald's dovoluje svým odnožím celosvětová menu upravovat nebo zavádět nová jídla podle toho, na co jsou místní zvyklí. Mnoho poboček v Asii servíruje polévku, v Indonésii mají rýžové menu McRice a některé německé restaurace nabízí dokonce pivo. Na Novém Zélandu zas prodávají populární masové koláče a v Indii slíbují otevřít vegetariánské pobočky.

Témata:  McDonald´s

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

15. listopadu 2024 9:34

Západ se k Číně staví pragmatičtěji než Česko, které to může ekonomicky dále oslabit

Zdroje současného mdlého výkonu české ekonomiky nelze hledat pouze za hranicemi. Byť úpadek německého průmyslu, energetická krize či válka na Ukrajině rozhodně svůj původ za hranicemi mají a českou ekonomiku přímo či zprostředkovaně poškozují. Češi si ale škodí i sami. Třeba tím, že s oblibou bývají papežštější než papež a že se neméně rádi vydávají ode zdi ke zdi.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy