Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Auto ESA přichází s unikátní službou, rok se bude starat o zakoupený vůz

Auto ESA přichází s unikátní službou, rok se bude starat o zakoupený vůz

Foto: Auto ESA

Společnost Auto ESA, která patří mezi největší prodejce ojetých vozů v ČR, nabízí nově svým zákazníkům službu Defend Car Protect, díky které mají zákazníci nárok roční na bezplatný servis pro případ neočekávaných poruch, a to i vozů až 15 let starých, jež mají najeto do 250 tisíc kilometrů.

"Rozšíření naší nabídky o záruky Defend Car Protect je plně v souladu s naší strategií zkvalitňování služeb zákazníkům. Díky nedávné rekonstrukci a rozšíření našeho autoservisu jsme schopni pojištěným vozům nabídnout nejen kvalitní a rychlý servis, ale i garanční prohlídky zdarma," říká Tomáš Svoboda z Auto ESA s tím, že zákazníkům to ušetří starosti a zbaví je obav z toho, že se v prvních měsících po koupi ojetého vozu něco zásadního a drahého pokazí.

Pojistné události hlásí klienti přímo u Auto ESA, kde mohou být záruční poruchy také bezplatně odstraněny. Službu Defend Car Protect poskytuje prodejce ojetých vozů ve spolupráci se společností Defend Finance. "Spolupráce s Auto ESA si nesmírně ceníme, neboť nám dává možnost ve větším měřítku prokázat, že značka Defend je známkou kvality i v oblasti pojištění. Věříme, že naše záruky jsou základním kamenem kvalitní poprodejní péče o zákazníky," prohlásil Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Finance.

Auto ESA poskytuje služby v oblasti nákupu a prodeje ojetých vozů již od roku 1993. Za 19 let prodalo či koupilo ojetý vůz v Auto ESA přes 100 000 zákazníků. Všechny vykoupené vozy jsou důkladně prověřené při technické kontrole, jsou zkontrolována a garantována případná finanční břemena jako zástavní právo, leasing nebo půjčka či blokace dopravním inspektorátem. Auto ESA navíc garantuje výměnu zakoupeného vozu do sedmi dnů bez udání důvodu.

Témata:  autobazar

Související

Aktuálně se děje

4. prosince 2025 10:58

28. listopadu 2025 13:23

24. listopadu 2025 17:55

13. listopadu 2025 23:14

Reklamace v autoservisu: Jak postupovat, když servis udělá chybu

Příchod zimy znamená mnoho radostí i starostí, těšení se na Vánoce, ale i shon spojený s koncem roku. S klesající teplotou a zvyšující se pravděpodobností sněhové pokrývky je ale také důležité nezapomenout na naše auta. Tak schválně, už jste byli vyměnit letní pneumatiky za zimní? Nebo vás dokonce čeká větší údržba auta před začátkem zimy? Ačkoliv bychom vám přáli, aby vše proběhlo hladce, je možné, že se v souvislosti se servisem automobilu vyskytnou komplikace. Nedotažená pneumatika, poškrábaný lak v důsledku manipulace s autem během servisu, špatně provedená oprava. Kdo je za tyto problémy zodpovědný, jak je správně řešit a dostat se k náhradě?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy