Známe nový nejabsurdnější poplatek v bance. Na čem všem se dá "rejžovat"?

Nejabsurdnějším bankovním poplatkem je z pohledu domácí populace platba za zjištění stavu účtu prostřednictvím bankomatu. Platit za zjištění stavu účtu přes bankomat považuje za nesmyslné téměř pětina (19,3 procenta) respondentů, vyplývá to z průzkumu společnosti SANEP.

660

Stříbro na pomyslném žebříčku získala platba za výpis účtu zaslaný elektronickou cestou. Jako svého "favorita" si ji zvolilo 15,2 procenta dotázaných. Bronzovou medaili by s "podporou" 7,2 procent lidí získal poplatek u sKarty, karty sociálních systémů, která je povinná pro příjemce dávek.

Na čtvrtém místě skončil poplatek za vedení účtu zemřelého klienta po dobu dědického řízení. Následuje ho s 6,7 procenta hlasů občanů výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou a poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby.

Lidé také nechtějí platit za vedení účtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru, za účetní položku či za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internet banking. Také by rádi zrušili poplatek za neuskutečněnou platbu nebo platbu za vložení dalších údajů do příkazu k úhradě.

Průzkum se konal ve dnech od 15. do 28. ledna a zúčastnilo se ho 12 578 respondentů.

Témata: banky

Související:

reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky