Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

První Motel One se otevře v Česku v příští rok

První Motel One se otevře v Česku v příští rok

Foto: Motel ONE

První hotel Motel One v České republice bude otevřen v létě 2014 v Praze na Na Poříčí v blízkosti dalšího projektu Penty, Florentina. Skupina Penta uzavřela smlouvu o dlouhodobém pronájmu se skupinou Motel One, informoval v pondělí za Pentu Martin Danko Martin Danko.

Obdobně jako všech 42 hotelů Motel One v Evropě nabídne i ten pražský 141 pokojů v centru města se skvělou dostupností městskou dopravou, vlakem i autem. “Motel One bude umístěn v budově, která nebyla v roce 2012 součástí rozsáhlé demolice a bude zrekonstruována jako hotel, který rovněž nabídne doplňkové služby celému okolí i nájemcům budovy Florentinum. Hotel bude otevřen v létě 2014,” řekl Petr Palička, projektový ředitel Penta Investments. Koncept řetězce hotelů pod heslem "Skvělý design za málo peněz" poskytuje své služby po celé Evropě. První v České republice tak bude v hlavním městě.

Témata:  hotely

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.