Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Fortuna se dohodla s Českou poštou na prodeji losů

Fortuna se dohodla s Českou poštou na prodeji losů

Foto: Radek Sycha, MoneyMAG.cz

Fortuna Loterie podepsala smlouvu s Českou poštou, ta umožní prodej loterijních produktů od Fortuny na všech 3300 pobočkách pošty. Fortuna o tom blíže informovala v úterý.

Díky dohodě loterijní společnost od září 2012 nabídne stírací losy na poštách po celé republice.

"Dohoda s Českou poštou nám pomůže posílit prodej losů zejména v menších obcích. Pobočky pošty zde patří vedle trafik, čerpacích stanic a obchodů s potravinami k nejvhodnějším prodejním místům," vysvětlil Jiří Hosnedl, generální ředitel Fortuna Loterie.

Na trh se stíracími losy vstoupila Fortuna Loterie na jaře loňského roku. Od té doby uvedla 10 edicí losů. Je dceřinou společností Fortuna Entertainment Group.

Témata:  Česká pošta fortuna

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.