Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Za stovky milionů vyroste v Hluboké nad Vltavou obří zábavní park

Za stovky milionů vyroste v Hluboké nad Vltavou obří zábavní park

Foto: Hlubkoká nad Vltavou

Hluboká nad Vltavou hodlá s přispěním soukromého investora v následujících letech vybudovat ohromný zábavní park s několikapatrovým deštným pralesem a vodním světem, kde by lidé mohli procházet skleněnými tubusy pod hladinou. V pondělním vydání o tom informuje Mladá fronta Dnes.

Se vznikem zábavního centra počítá koncepce rozvoje turismu města do roku 2020, do které chce investovat miliardu korun. Místo, které má většina lidí spojené s krásnou architekturou zámku, se tak bude proměňovat na centrum zábavy. Radnice tak chce ve městě turisty víc zdržet, aby po prohlídce zámku neodjížděli hned pryč. Investici celých 450 milionů by měla pohltit nevyužívaná ohromná sýpka poblíž centra města, ze které by mohl být malý "Disneyland". V ní by měl vyrůst deštný prales se stylovou restaurací nebo pirátský svět. Akci by měl zaplatit soukromý investor.

Velkou atrakcí by mohlo být i interaktivní Rybářské muzeum, kde budou návštěvníci procházet prosklenými tunely pod hladinou. Uvidí tak rybník zespodu - ode dna. Kromě muzea by zde měla vyrůst také celá řada cyklostezek, naučných cest, ale také vodní stezka na pramicích po Munickém rybníku nebo gastrostezka pro gurmány.

Témata:  ekonomika

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.