Jaroslava Němcová

Léky, ilustrační fotografie

eNeschopenka je zastavená účelově, říkají Piráti

Aktuality

Piráti kritizují obstrukce vlády v demisi vedoucí k oddalování elektronizace veřejné správy. Jedním z projektů, který měl pirátskou podporu vzhledem k naplňování principu eGovernmentu, je právě eNeschopenka. Fungovat přitom měla už od 1. ledna 2019.

Andrej Babiš

Babiš řešil s Němcovou nezaměstnanost a nelegální zaměstnávání nejen cizinců

Ekonomika

Informae o činnosti Úřadu práce ČR, zajištění větší uplatnitelnosti především dlouhodobě nezaměstnaných uchazečů na trhu práce a podpora jejich motivace pracovat, cílená komunikace se zaměstnavateli či praktické informace o nepojistných sociálních dávkách. To byla hlavní témata celostátní porady na Generálním ředitelství ÚP ČR za účasti předsedy vlády České republiky Andreje Babiše a ministryně práce a sociálních věcí Jaroslavy Němcové.

Ilustrační fotografie

Vláda schválila novelu zákoníku práce. Jak se budou vypočítávat náhrady za ztrátu na výdělku?

Důchody a sociální podpora

Vláda schválila návrh zákona z dílny MPSV, kterým se mění zákoník práce a další související zákony ve spojitosti s tím, aby již nadále v praxi nedocházelo k odlišnému přístupu u výpočtu náhrady za ztrátu na výdělku u zaměstnanců, kterým je tato náhrada poskytována při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání, a tím ke snížení poskytované náhrady.

Aktuálně se děje

22. října 2026 12:25

Letiště Praha nabídne v zimě 145 destinací. Přibudou nové linky do exotiky i Evropy

Zimní letový řád pražského letiště přinese 20 nových destinací a celkem 69 leteckých dopravců. Cestující budou moci využít nové spoje do evropských měst, Asie i exotických letovisek. Letiště očekává, že během zimní sezony odbaví více než 6,5 milionu cestujících.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Aleš Juchelka (ANO)

Stát přidá firmám na zaměstnance se zdravotním postižením. Podpora vzroste o desítky tisíc

Zaměstnavatelé, kteří vytvářejí pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením, získají od státu vyšší podporu. Maximální roční příspěvek na provozní náklady se zvýší ze 48 na 90 tisíc korun na jednoho zaměstnance. Růst čeká také mzdový příspěvek, který se od ledna 2027 zvýší o 2500 korun měsíčně. Novela zákona o zaměstnanosti zároveň slibuje méně administrativy a pružnější pravidla pro vytváření pracovních míst.