Albert

Ilustrační fotografie

Lidl, Albert nebo Kaufland: Která značka vám nabídne víc?

Reportér

Češi si při nákupech potravin nejčastěji vybírají mezi Lidlem, Albertem a Kauflandem. Každý z těchto obchodních řetězců sází na jinou strategii – od akčních cen přes privátní značky až po důraz na čerstvost a kvalitu. Co skutečně odlišuje jejich nabídku a který z nich boduje u náročnějších zákazníků? Porovnali jsme je podrobně.

Albert

Pozor na nový podvod. Falešný kupon od Albertu láká od lidí údaje k platebním kartám

Aktuality

Komunikačními aplikacemi WhatsApp a Messenger se mezi českými uživateli šíří podvodná phishingová zpráva nabízející elektronické kupony v hodnotě 3000 Kč od supermarketů Albert. Součástí zprávy je odkaz, který uživatele odkáže na podvodnou stránku. Ta je následně vybízí k zadání osobních informací včetně údajů platební karty a k dalšímu sdílení zprávy. Podvod je stále aktivní a rychle se šíří. Uvedla to antivirová firma Avast.

Albert

Obchody začínají zavádět digitální cenovky místo papírových, šetří náklady a čas zaměstnanců

Aktuality

V některých velkých obchodních řetězcích v Česku se začínají objevovat elektronické cenovky, které nahrazují ty papírové. Začíná je zavádět například Albert či Penny Market, vyplývá z aktuálních vyjádření prodejců pro ČTK. V řadě zemí na západ od Česka je zobrazování cen zboží na displeji přitom již poměrně běžné. Zaměstnanci tak nemusí mimo jiné manuálně vyměňovat desítky papírových cenovek týdně a ceny se automaticky synchronizují s pokladním systémem.

Aktuálně se děje

7. května 2025 14:38

2. května 2025 9:42

28. dubna 2025 12:40

Češi ročně investují 60 miliard do domácích mazlíčků. Výdaje rostou i kvůli inflaci

Nejvyšší inflace za posledních přibližně třicet let, která v Česku v uplynulých letech udeřila, se promítla i do nárůstu výdajů za psi a kočky. Za psa tak dnes běžná domácnost v ČR utratí průměrně zhruba 1500 korun měsíčně, za kočku zhruba polovinu této částky. Přitom alespoň jednoho psa vlastní na dva miliony českých domácností, alespoň jednu kočku pak bezmála 1,5 milionu domácností. Výdaje za „psa v obýváku“ tak činí přibližně 40 miliard korun ročně, kočky coby domácí mazlíčci pak v souhrnu vyjdou na přibližně 20 miliard korun.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy