Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pošta zavře nechráněné přepážky na 150 pobočkách

Česká pošta
Česká pošta
Foto: Facebook

Česká pošta s okamžitou platností uzavře všechny přepážky na poštách, které nejsou chráněné sklem. Omezení se dotkne 150 poboček, čtyři z nich, které jiné přepážky nemají, zavře úplně. ČTK to dnes sdělil generální ředitel České pošty Roman Knap.

Zavřené budou pošty v Praze 10 - Edenu, v Praze Dubči Za pavilónem 666, v Praze v Radlické ulici 333 a v Liberci na ulici České mládeže 456.

"V České republice je nedostatek respirátorů, roušek a dalších ochranných pomůcek. Mezi naše zaměstnance je distribuujeme hned, jak je od dodavatelů dostaneme. Dnešní rozhodnutí o uzavření nechráněných přepážek jedním z řady opatření, nikoli posledním," řekl Knap.

Na nekrytých přepážkách fungují především PostSHOPY, kde se prodává denní tisk, obalové materiály a další doplňkový sortiment. Druhou částí uzavřených míst jsou specializované přepážky, kde si zákazníci mohou sjednat záležitosti v oblasti finančních služeb.

Zaměstnanci těchto přepážek budou převedeni na přepážky, které jsou chráněné sklem, případně na práci v zázemí pošt, aby se urychlila obsluha těch klientů, kteří kvůli absolutní nutnosti musí přijít na pobočku.

Pošta v příštím týdnu připravuje vybavit své pobočky dezinfekčními prostředky, podle odborů je totiž na nich situace dosud velmi špatná. Dosud se podnik soustředil na vybavení doručovatelů. Pošta také už v minulých dnech připravila pro lidi v karanténě kvůli koronaviru bezkontaktní způsob doručování. I zásilky určené do rukou adresáta mu doručovatel uloží do schránky, nebo je nechá na poště, kde si je bude moci do měsíce vyzvednout.

Témata:  Česká pošta,  Koronavirus COVID-19

Aktuálně se děje

22. září 2026 17:07

EET se vrací, s ní i školkovné a studentská sleva. Restaurace čeká nižší DPH

Návrat elektronické evidence tržeb od ledna příštího roku není jedinou změnou, kterou nově schválený zákon přinese. Daňový balíček spojený s EET 2.0 obnovuje školkovné a studentskou slevu na dani, snižuje DPH u nealkoholických nápojů podávaných v gastronomii, osvobozuje část spropitného zaměstnanců od daní a odvodů a vrací daňové zvýhodnění tichého vína poskytovaného jako firemní dar. Nová pravidla začnou platit od 1. ledna 2027.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy