Objednáváte si rádi jídlo online? Přímá linka z domova do kuchyně vám to usnadní

Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému. Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo s největší českou službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu, která mohla způsobit prodlení v objednávce nebo její záměnu nebo neúplné vyřízení. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat.

Přímá linka z domova do kuchyně je teď možná především díky nenáviděné EET
reklama
  • Plošné rozšíření chytrých pokladen kvůli EET dává důležité impulsy pro modernizaci procesů v českém gastru
  • Integrace DámeJídlo.cz do chytrých gastronomických systémů Storyous je jen první vlaštovkou nových funkcí, které změní řízení tuzemských podniků
  • Cílem je nabídnout provozovatelům terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů

Pokud v současné době zákazník přes DámeJídlo.cz potvrdí objednávku, přijde personálu restaurace notifikace, kterou musí následně obsluha přepsat do pokladny a vytisknout bon pro kuchaře. Při přepisování údajů však může nastat celá řada problémů, od překlepů po skutečnost, že notifikaci kompetentní osoba nepředává k vyřízení okamžitě a dochází k prostojům. Právě tento složitý a neergonomický proces bude u podniků s pokladnami Storyous plně automatizovaný. Kuchyně obdrží bon s objednávkou v řádech jednotek sekund poté, co je na webu DámeJídlo.cz zákazníkem zadána, a to včetně všech náležitostí, jako je například prosba zákazníka na specifickou úpravu pokrmu.

"Systém je nyní nasazen na testování v několika podnicích a pokud se osvědčí, nasadíme ho v následující aktualizaci pokladen Storyous. Našim cílem je s novou funkcí zjednodušit práci nejen restauracím, kde ušetříme důležité desítky minut každý den, ale také zákazníkům, kteří DámeJídlo využívají," zmiňuje Petr Filipec, provozní ředitel Storyous. "Spolupráce s DámeJídlo je přitom pouze začátek. V následujících měsících zahájíme integraci dalších gastronomických služeb a aplikací do našich pokladen. Cílem je udělat z nich terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů. V tomto směru se Storyous stane brzy lídrem na našem trhu. Češi se paradoxně díky kritizovanému EET mohou posunout na světovou špičku v chytrém řízení gastronomických podniků."

Storyous uvedl své první pokladny na trh v roce 2014. V současné době patří k významným hráčům na českém a polském trhu. Jeho gastronomický systém umožňuje například vzdálenou správu podniku, kontrolu personálu, vyhodnocení ekonomické výkonnosti podniku, průběžnou inventurizaci nebo evidenci méně tradičních platebních prostředků včetně kryptoměn. Své know-how chce nyní využít jak pro posílení role na tuzemském trhu, tak pro expanzi do Turecka, Německa a Maďarska.

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky