Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Objednáváte si rádi jídlo online? Přímá linka z domova do kuchyně vám to usnadní

Přímá linka z domova do kuchyně je teď možná především díky nenáviděné EET
Přímá linka z domova do kuchyně je teď možná především díky nenáviděné EET
Foto: Storyous

Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému. Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo s největší českou službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu, která mohla způsobit prodlení v objednávce nebo její záměnu nebo neúplné vyřízení. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat.

Plošné rozšíření chytrých pokladen kvůli EET dává důležité impulsy pro modernizaci procesů v českém gastru Integrace DámeJídlo.cz do chytrých gastronomických systémů Storyous je jen první vlaštovkou nových funkcí, které změní řízení tuzemských podniků Cílem je nabídnout provozovatelům terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů

Pokud v současné době zákazník přes DámeJídlo.cz potvrdí objednávku, přijde personálu restaurace notifikace, kterou musí následně obsluha přepsat do pokladny a vytisknout bon pro kuchaře. Při přepisování údajů však může nastat celá řada problémů, od překlepů po skutečnost, že notifikaci kompetentní osoba nepředává k vyřízení okamžitě a dochází k prostojům. Právě tento složitý a neergonomický proces bude u podniků s pokladnami Storyous plně automatizovaný. Kuchyně obdrží bon s objednávkou v řádech jednotek sekund poté, co je na webu DámeJídlo.cz zákazníkem zadána, a to včetně všech náležitostí, jako je například prosba zákazníka na specifickou úpravu pokrmu.

"Systém je nyní nasazen na testování v několika podnicích a pokud se osvědčí, nasadíme ho v následující aktualizaci pokladen Storyous. Našim cílem je s novou funkcí zjednodušit práci nejen restauracím, kde ušetříme důležité desítky minut každý den, ale také zákazníkům, kteří DámeJídlo využívají," zmiňuje Petr Filipec, provozní ředitel Storyous. "Spolupráce s DámeJídlo je přitom pouze začátek. V následujících měsících zahájíme integraci dalších gastronomických služeb a aplikací do našich pokladen. Cílem je udělat z nich terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů. V tomto směru se Storyous stane brzy lídrem na našem trhu. Češi se paradoxně díky kritizovanému EET mohou posunout na světovou špičku v chytrém řízení gastronomických podniků."

Storyous uvedl své první pokladny na trh v roce 2014. V současné době patří k významným hráčům na českém a polském trhu. Jeho gastronomický systém umožňuje například vzdálenou správu podniku, kontrolu personálu, vyhodnocení ekonomické výkonnosti podniku, průběžnou inventurizaci nebo evidenci méně tradičních platebních prostředků včetně kryptoměn. Své know-how chce nyní využít jak pro posílení role na tuzemském trhu, tak pro expanzi do Turecka, Německa a Maďarska.

Témata:  EET (elektronická evidence tržeb) potraviny restaurace

Související

Aktuálně se děje

20. listopadu 2024 11:28

20. listopadu 2024 11:08

19. listopadu 2024 10:26

Česko odebírá tolik ruského plynu jako už dlouho ne. Politici by to měli přiznat

Prý jsme se zbavili závislosti na ruském plynu, dozvídáme se už i z billboardů. Volby se blíží a kampaň startuje. Jenže zrovna v době, kdy Česko odebírá tolik ruského plynu jako už dlouho ne. Takže kampaň míří poněkud „mimo“. Přes 90 procent plynu, který do Česka nyní teče, je z totiž „ruského směru“, ponejvíce přímo z Ruska. Pokud odněkud dovážíme přes 90 procent tak důležité suroviny, jakou plyn představuje, je zvláštní hovořit o zbavení se závislosti. Laická veřejnost si pod tím nejspíše představí, že ruský plyn neodebíráme. Což ale není pravda.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy