Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Jaromír Soukup končí na obrazovce: Definitivní tečka za jeho televizní kariérou

Jaromír Soukup
Jaromír Soukup
Foto: Instagram

Moderátorská kariéra Jaromíra Soukupa definitivně utrpěla zásadní ránu. TV Barrandov, kterou dlouhá léta vlastnil a zároveň byl její nejvýraznější tváří, totiž potvrdila, že se podnikatel po letní vysílací pauze už na televizní obrazovky nevrátí.

O Soukupově konci informoval web novinky.cz. "Vzhledem k tomu, že postupně měníme programové schéma, pořady pana Jaromíra Soukupa po vzájemné dohodě nadále nejsou v plánu," sdělila webu mluvčí televize Kristýna Synáčová.
 
Konec potvrdil i sám miliardář, který na jaře prodal i zbývající padesátiprocentní podíl ve firmě Empresa Media, do níž televize patří, podnikateli Janu Čermákovi. Nyní zopakoval, že transakci považuje za velmi dobrou.

"Nicméně sledovanost stávající publicistiky a zpravodajství platformy TV Barrandov je v podstatě nulová a pohybuje se v jednotkách tisíc diváků. Pro mě osobně je to takřka mizivé a pro politické debaty nedůstojné. Směřování a výkon TV Barrandov je tedy, pro politický obsah, velmi problematický," řekl Soukup zmíněnému serveru k tomu, proč už nebude moderovat.

Čermák získal poloviční podíl ve firmě Empresa Media už loni na podzim s cílem optimalizovat fungování společnosti, postarat se o její ozdravení a splacení pohledávek vůči věřitelům. Pod hlavičku firmy Barrandov Televizní Studio spadají kanály TV Barrandov, Krimi Barrandov a Kino Barrandov, které mají zhruba dvouprocentní podíl sledovanosti na českém televizním trhu. Empresa Media pak zastřešuje i časopisy Týden, Sedmička, Interview a Instinkt. 

Témata:  Jaromír Soukup (TV Barrandov) TV Barrandov

Související

Aktuálně se děje

12. března 2025 11:17

Elektromobily ztrácí po třech letech téměř 50 % hodnoty, vede Tesla

Elektromobily americké Tesly patří mezi nejhůře zhodnocené vozy na českém trhu, ukazuje analýza cen ojetin na portálu TipCars. Modely Y a 3 ztratily za tři roky téměř polovinu své původní hodnoty – konkrétně 47 %. Naopak Škoda Enyaq vychází lépe, její cena klesla „jen“ o 31 % a průměrně ji prodejci nabízejí za 1,07 milionu korun.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy