Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Práce z domova nemá žádná pozitiva, myslí si šéf Netflixu

televize, rádio
televize, rádio
Foto: Pixabay

Práce z domova nemá dobrý dopad a komplikuje probírání nápadů. V rozhovoru s listem The Wall Street Journal to řekl jeden z dvojice šéfů a zakladatelů placené internetové televize Netflix, Reed Hastings. Do kanceláří se 8600 zaměstnanců firmy vrátí, až bude většina z nich očkována schválenou vakcínou proti nemoci covid-19, dodal. Hastings nicméně čeká, že lidé ve většině firem budou i po epidemii pracovat z domova nejméně jeden den v týdnu.

"Ne, nevidím v tom žádná pozitiva," odpověděl spoluzakladatel Netflixu na otázku, zda práce z domova přináší něco dobrého. "Nemožnost osobního kontaktu, zejména pokud jde o mezinárodní styky, je pouze a jen negativní," rozvedl. "Byl jsem nicméně krajně ohromený, jaké oběti jsou lidé schopni přinést," poznamenal.

Službu Netflix má po celém světě zaplacenou kolem 200 milionů domácností. Ve druhém čtvrtletí získala společnost 10,1 milionu nových předplatitelů. Firma těžila z opatření proti šíření koronaviru, kvůli kterým lidé trávili více času doma. Ve třetím kvartále však společnost počítá s prudkým zpomalením růstu.

Netflix produkuje vlastní seriály, dokumenty i filmy. Na otázku, zda firmě vlastní produkce brzy nedojde, Hastings odpověděl, že výroba Netflixu dál běží ve většině Evropy i Asie a několik projektů pokračuje také v Los Angeles. V září chce podnik - s pomocí intenzivnějšího testování - svou produkci ještě zvýšit.

Témata:  Home Office (práce z domova) Netflix televize, rádio

Související

Aktuálně se děje

4. srpna 2025 15:53

29. července 2025 12:43

Podvod na první pohled nepoznáte. Sociální sítě se hemží falešnými nabídkami známých značek

Ležíte večer v posteli a bezmyšlenkovitě projíždíte sociální sítě. Najednou se objeví nabídka, která vypadá jako splněný sen. Zboží, po kterém už dlouho pokukujete, za zlomek ceny, a navíc od známého prodejce. Nemůžete uvěřit, že právě vám se poštěstilo narazit na tak výhodnou akci. Rychle klikáte a začínáte vyplňovat údaje, které vás dělí od skvělého nákupu. Jedná se ale ve skutečnosti o výhodný nákup, nebo jste právě naletěli podvodníkovi?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy