Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Práce z domova nemá žádná pozitiva, myslí si šéf Netflixu

televize, rádio
televize, rádio
Foto: Pixabay

Práce z domova nemá dobrý dopad a komplikuje probírání nápadů. V rozhovoru s listem The Wall Street Journal to řekl jeden z dvojice šéfů a zakladatelů placené internetové televize Netflix, Reed Hastings. Do kanceláří se 8600 zaměstnanců firmy vrátí, až bude většina z nich očkována schválenou vakcínou proti nemoci covid-19, dodal. Hastings nicméně čeká, že lidé ve většině firem budou i po epidemii pracovat z domova nejméně jeden den v týdnu.

"Ne, nevidím v tom žádná pozitiva," odpověděl spoluzakladatel Netflixu na otázku, zda práce z domova přináší něco dobrého. "Nemožnost osobního kontaktu, zejména pokud jde o mezinárodní styky, je pouze a jen negativní," rozvedl. "Byl jsem nicméně krajně ohromený, jaké oběti jsou lidé schopni přinést," poznamenal.

Službu Netflix má po celém světě zaplacenou kolem 200 milionů domácností. Ve druhém čtvrtletí získala společnost 10,1 milionu nových předplatitelů. Firma těžila z opatření proti šíření koronaviru, kvůli kterým lidé trávili více času doma. Ve třetím kvartále však společnost počítá s prudkým zpomalením růstu.

Netflix produkuje vlastní seriály, dokumenty i filmy. Na otázku, zda firmě vlastní produkce brzy nedojde, Hastings odpověděl, že výroba Netflixu dál běží ve většině Evropy i Asie a několik projektů pokračuje také v Los Angeles. V září chce podnik - s pomocí intenzivnějšího testování - svou produkci ještě zvýšit.

Témata:  Home Office (práce z domova) Netflix televize, rádio

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

Za sliby Stačilo! by Česko zaplatilo tvrdou daň

Pokud by hnutí Stačilo! svůj program kompletně prosadilo tak, že by byl platný trvaleji, vyjde to v nadcházejících letech veřejné rozpočty ČR dohromady na stovky miliard korun dodatečných výdajů navíc, tedy oproti stavu, kdy program hnutí Stačilo! realizován nebude.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy

online prodejce Shein

Komentář

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.