Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Ministerstvo průmyslu spustilo call centrum pro podnikatele

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Ministerstvo průmyslu dnes spustilo call centrum pro živnostníky a podnikatele v návaznosti na dnešní nová opatření kvůli šíření koronaviru.

Informační linka má telefonní číslo: 224 854 444. Ministerstvo o tom informovalo na svém webu.

Resort tak učinil kvůli opatřením, o kterých dnes v noci rozhodla vláda. Od dnešních 06:00 musí být uzavřené obchody s výjimkou prodejen potravin, lékáren, drogerií, čerpacích stanic a některých dalších. Opatření má trvat do úterý 24. března 06:00. Nařízení se týká také například kadeřnických a kosmetických salonů.

Zástupci vlády ale během víkendu jednají o možné konkretizaci nařízení, jednou z možností je výjimka pro drobné stavebniny. Ministr průmyslu Karel Havlíček (za ANO) dnes jednal také se zástupci Hospodářské komory, Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů nebo Svazu obchodu a cestovního ruchu.

Se stejnou účinností kabinet zakázal přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb, výjimkou je například zaměstnanecké stravování. Restaurace také mohou jídlo vydávat okénkem. Od dnešních 06:00 také platí zákaz provozu heren a kasin.

Témata:  Ministerstvo průmyslu a obchodu Koronavirus COVID-19 podnikatelé Telefony

Související

Aktuálně se děje

7. srpna 2025 17:48

Recenze na e-shopech: Kde končí zkušenost a začíná manipulace

Rozmýšleli jste se někdy před koupí nějakého zboží či služby nad tím, zda a od koho si ho koupíte? V této úvaze vám mohou pomoci hodnocení jiných spotřebitelů a jejich zkušenosti s produktem, které po koupi sdílí se světem. Ne vždy však e-shopy uvádí recenze od skutečných spotřebitelů, což může mít za následek špatné rozhodnutí. Podnikatelé přitom musí jasně uvádět, zda a jak ověřují uživatelské recenze. Co musí taková recenze uveřejněná na stránkách e-shopu obsahovat a splňovat?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy