Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Billa dnes spustila pilotní verzi svého e-shopu

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Jana Maxová / EuroZprávy.cz / MoneyMAG.cz

Řetězec Billa dnes v Česku spustil pilotní verzi svého e-shopu, dostupný je zatím v Praze a v Brně. Zákazníkům nabízí rozvoz potravin, drogistického zboží nebo květin. Po vyhodnocení zkušebního provozu firma plánuje službu rozšířit i do dalších měst. Řetězec o tom ČTK informoval v tiskové zprávě.

Na e-shopu je v počáteční fázi 7000 položek, kurýři společnosti DODO je budou rozvážet přímo ze skladů v Praze a v Brně. Minimální hodnota nákupu je 200 korun, dopravu mají zákazníci zdarma, informovala firma. "Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou Billu za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá," uvedl generální ředitel Billy Liam Casey.

Než firma pilotní verzi e-shopu pro veřejnost spustila, testovali jeho provoz zaměstnanci, řekla mluvčí Dana Bratánková.

Rozvoz potravin a dalšího spotřebního zboží v Česku zajišťují také obchody Albert, Tesco, Penny, Coop, Rohlík.cz nebo Košík.cz. Řetězec Globus naopak v pražském Zličíně a v Ostravě nabízí výdejní službu. Svůj e-shop má i Lidl, objednat si přes něj lze nepotravinářské zboží.

Témata:  Billa e-shopy

Související

Aktuálně se děje

17. října 2025 16:01

Shein chce po skandálech zlepšit image. Přísné kontroly mají zachránit jeho cestu na burzu

Svět retailu je plný přísných zákonů a regulatorních požadavků – a v případě fast fashion (rychlé módy) to platí dvojnásobně. Jedním z lídrů tohoto segmentu je čínský Shein, který se do popředí dostal díky levnému oblečení a agresivnímu marketingu. Jeho rychlý růst však provázely kontroverze, obvinění z obcházení zákonů a stamilionové pokuty.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy