Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Kellnerova PPF skupuje sjezdovky v Krkonoších

Vedení Svazu lyžařů chce PPF prodat podíly v areálech ve Špindlerově Mlýně, Peci pod Sněžkou a Hrrachově. Ve středu o tom informují Hospodářské noviny.

Petru Kellnerovi se otvírají dveře skiareálů v Krkonoších. Jeho skupině PPF se podařilo přesvědčit vedení Svazu lyžařů ČR, který je více než třetinovým vlastníkem areálů ve Špindlerově Mlýně, v Peci pod Sněžkou a v Harrachově, k prodeji akcií do jejích rukou. již 10. ledna se sejde členská konference Svazu lyžařů, která má jednat o další strategii při správě majetku. A výkonný výbor jí doporučí přijmout návrh na prodej podílů ve skiareálech právě PPF. "nabízí zajímavou cenu, jež převyšuje o 17 procent hodnotu stanovenou nezávislým znaleckým posudkem, vypracovaným společností Apogeo," píše vedení svazu v prezentaci, jež mají HN k dispozici. PPF nabízí lyžařům buď 194 milionů za minority ve všech třech firmách, nebo 155 milionů za akcie ve Špindlu a Peci (Harrachov by pak zůstal v majetku svazu). Navíc garantuje PPF lyžařskému svazu finanční podporu na deset let. Kellnerova skupina oslovila s nabídkou odkupu i majoritního vlastníka ČSTV, ten ale čeká na volbu nového vedení. Zájemců o skiareály je více, třeba holding TMR napojený na skupinu J&T či gumárenský magnát Tomáš Němec. "Určitě budeme schopni nabídnout lyžařům více než PPF," řekl listu Igor Rattaj z vedení TMR.

Vedení svazu ale s jinými zájemci než s PPF nejedná. "Nikdo jiný nedal oficiální nabídku," uvedl viceprezident Norbert Pelc. Skupina PPF ve všech třech areálech už dnes kontroluje zhruba dvou- až pětiprocentní podíly prostřednictvím dceřiné společnosti Sazky Sportlease. Získá-li akcie lyžařů, bude ovládat po 40 procentech a bude mít lepší pozici při dalším vyjednávání s ČSTV.

Témata:  Petr Kellner

Související

Aktuálně se děje

24. září 2025 11:01

22. září 2025 11:03

15. září 2025 11:26

Podvodné e-shopy se maskují za známé značky. Odborníci radí, jak je rozpoznat

Podvodným e-shopům asi nikdy nebude konec. Zcela jistě jste se i vy s nějakým setkali. V lepším případě to skončilo rychlým odhalením, v tom horším poučením za bolestivou cenu. Mimo klasické praktiky, kdy e-shopy lákají pouze na výprodeje, se bohužel stále častěji objevují napodobeniny reálných prodejců, na jejichž jménu a případně i grafické podobě stránek podvodníci parazitují.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy