Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Do Čech míří další řetězec s módou

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Americký médní řetězec Forever 21 otevře na podzim v Praze na Černém Mostě svou první pobočku s módou fast fashion. Čili s módu z přehlídkových mol. Řetězec slibuje i příznivé ceny pro koncové zákazníky. Informuje Aktualne.cz.

Forever 21 hodlá podobně jako jeko konkurenti H&M, Zara nebo Topshop kopírovat módu z přehlídkových mol a nabízet jí za zlomky cen. „Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho,“ říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s „rychlou módou“ na český trh nepřekvapuje.

„Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům zprostředkuje zážitek z moderního nakupování,“ tvrdí Alexandros Doukas, ředitel společnosti Teren Management Europe, která značku prostřednictvím franšízy uvádí na evropské trhy.

Témata:  Oblečení obchody

Související

Aktuálně se děje

7. května 2025 14:38

2. května 2025 9:42

28. dubna 2025 12:40

Češi ročně investují 60 miliard do domácích mazlíčků. Výdaje rostou i kvůli inflaci

Nejvyšší inflace za posledních přibližně třicet let, která v Česku v uplynulých letech udeřila, se promítla i do nárůstu výdajů za psi a kočky. Za psa tak dnes běžná domácnost v ČR utratí průměrně zhruba 1500 korun měsíčně, za kočku zhruba polovinu této částky. Přitom alespoň jednoho psa vlastní na dva miliony českých domácností, alespoň jednu kočku pak bezmála 1,5 milionu domácností. Výdaje za „psa v obýváku“ tak činí přibližně 40 miliard korun ročně, kočky coby domácí mazlíčci pak v souhrnu vyjdou na přibližně 20 miliard korun.

Zdroj: Lukáš Kovanda

Další zprávy