Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Do Čech míří další řetězec s módou

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Americký médní řetězec Forever 21 otevře na podzim v Praze na Černém Mostě svou první pobočku s módou fast fashion. Čili s módu z přehlídkových mol. Řetězec slibuje i příznivé ceny pro koncové zákazníky. Informuje Aktualne.cz.

Forever 21 hodlá podobně jako jeko konkurenti H&M, Zara nebo Topshop kopírovat módu z přehlídkových mol a nabízet jí za zlomky cen. „Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho,“ říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s „rychlou módou“ na český trh nepřekvapuje.

„Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům zprostředkuje zážitek z moderního nakupování,“ tvrdí Alexandros Doukas, ředitel společnosti Teren Management Europe, která značku prostřednictvím franšízy uvádí na evropské trhy.

Témata:  Oblečení obchody

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.