Společnosti se spojují – zákazníci ušetří

Bankovní i nebankovní společnosti uzavírají partnerské dohody s prodejci zboží a provozovateli služeb po celém světě. Stačí, aby se zákazník prokázal nebo zaplatil příslušnou kartou a okamžitě získá slevu na nákup nebo akční produktovou nabídku.

660
reklama

Velká marketingová hra

Získat si stálé zákazníky je na silném konkurenčním trhu tvrdý oříšek. Lidé střídají značky, obchody i své preference, aby se dostali s nákupní cenou co nejníže. Slyší na slevy a prodejní akce. Klubové karty nejsou žádnou novinkou, ale čím více prodejců, tím více karet v peněžence. Pro mnohé lidi je to spíše otravné než přínosné, a proto některé finanční společnosti přišly s univerzálními kartami, které nabízí slevy neustále a u širokého spektra prodejců i poskytovatelů služeb.

Karta funguje na principu magického trojúhelníku prodejce – banka – zákazník (pozn.: kartu mohou poskytovat i nebankovní společnosti), ve kterém profitují všichni. Zákazník dostane atraktivní slevu, prodejce získá věrné zákazníky a finanční instituce profitují z používání debetních a kreditních karet.

Nákup kreditní kartou nabízí zákazníkům řadu výhod

Velice známou klubovou kartou je Cashback Card od nebankovní společnosti Lyoness, která začala se systémem hromadných slev již před deseti lety. Ovšem její slevy nejsou tak atraktivní jako slevy kreditních karet. K těm nejvýznamnějším na trhu patří například Citi kreditní karta provozovaná bankou Citibank, která klientům zařídila slevy u celé řady obchodních partnerů a spoustu dalších výhod.

Jednou z nich jsou peníze neustále po ruce a bezúročné období až 55 dní.

Používá-li klient kreditní kartu Citi Life získává navíc pravidelnou odměnu 2 % z každého nákupu v Čechách i v zahraničí, která putuje na prémiové konto. Prémiové koruny lze poté využít na pořízení dalších produktů či služeb u obchodníků zdarma.

Oproti Lyonessu nabízí Citibank mnohem vyšší okamžité slevy až 40 %. Tyto slevy mohou uživatelé Citi kreditní karty získat u více než 6 000 českých i zahraničních obchodních partnerů a ušetřit tak za platby v obchodech, hotelech, restauracích i na internetu.

Podobnou kreditní kartu nabízejí i jiné společnosti jako například Home Credit, GE Money nebo Reiffeisenbank, ty se od sebe navzájem liší platebními podmínkami, bezúročným obdobím nebo rozsahem partnerské sítě. Každý klient si může vybrat dle svých potřeb.

Obchodník na slevách neprodělá

Zákazníci nemusí mít strach, že by obchodníci díky vysokým slevám zvyšovali ceny. Na svých prodejích neprodělávají. Běžná marže obchodníků bývá 50 % i více. Navíc věrný zákazník pomáhá firmě zvyšovat tržní podíl a tím zlepšovat postavení oproti konkurenci. Z dlouhodobého hlediska je tedy takový zákazník pro firmu výhrou.

Témata: banky | pr článek

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky