Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Rok 2012 byl vcelku klidný, přesto pojišťovny vyplácejí miliardy!

Rok 2012 byl vcelku klidný, přesto pojišťovny vyplácejí miliardy!

Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Celkem 9,6 miliardy korun vyplatila svým klientům během uplynulého roku ČSOB Pojišťovna. Přestože byl rok 2012 relativně klidný z hlediska živelních událostí, standardních škod neubylo a celkový rozsah finančních náhrad stoupl meziročně o 2,8 miliardy korun.

Největší díl vyplacených peněz přitom získali klienti životního pojištění, těm ČSOB uhradila 7,3 miliardy korun. Proti tomu škody na majetku a další pojistné události dosáhly "jen" úrovně 2,3 miliardy korun.

"V životním pojištění bylo vloni vyřízeno více než 105 tisíc pojistných událostí. To je o dva tisíce více než v roce 2011," doplnila Sylva Svobodová, ředitelka Odboru služeb klientům životního pojištění ČSOB Pojišťovny.

Ještě dynamičtější nárůst zaznamenala ČSOB Pojišťovna v oblasti neživotního pojištění. Tam činil meziroční nárůst vyřízených událostí dokonce o 17 tisíc na 104 tisíc případů.

Témata:  pojišťovny ČSOB

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.