Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Popletený bankomat vydával Angličanům spropitné

Policisté zasahovali v anglickém městě Ipswichi u bankomatu, který vydával zákazníkům dvojnásobek požadované částky a účtoval jim pouze žádanou sumu. Píše to ve čtvrtek deník Ipswich Star.

Pověst o bankomatu, který ve středu vpodvečer začal vydávat spropitné, se rychle rozšířila a před "strojem na peníze" se srotil dav.

Jeden ze zaměstnanců banky Lloyds TSB, které bankomat patřil, si podivných transakcí povšiml, zařízení vypnul a zavolal k němu techniky.

Rozrušený dav však techniky nechtěl k bankomatu pustit, dožadoval se výběru.

Na místo byli proto odvelení policisté, kteří prostor vyklidili.

Služeb popleteného bankomatu využily desítky lidí. Není jasné, o jakou částku banku připravily, ani to, zda banka bude schopna chybné transakce vypátrat.

"Můj přítel chtěl vybrat 40 liber. Přístroj vydal 80, ale účet byl na 40. Byli jsme z toho paf," cituje Ipswich Star Emmu Hutchinsonovou.

Na Twitteru se k bankomatu Lloyds TSB objevil tento komentář: "Skvělé, konečně se našla banka vydávající peníze, které na vás vydělala."

Témata:  Velká Británie bankomat

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.