Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nejžádanějším zaměstnavatelem v ČR je společnost Google

Nejžádanějším zaměstnavatelem letošního roku se v rámci České republiky stala společnost Google, druhou příčku obsadila skupina ČEZ a na třetím místě skončila ČSOB, vyplývá to z průzkumu provedeného mezi studenty vysokých škol. Ve středu o tom informoval organizátor soutěže Klub zaměstnavatelů.

Další kategorie, kterými jsou Osobnost HR, Cena personalistů, Zaměstnavatel bez bariér, Progresivní zaměstnavatel a Sodexo Zaměstnavatel desetiletí, budou vyhlášeny 17. října letošního roku. Sběr dat, podle kterých budou stanoveni vítězové, proběhne podle informací organizátorů v létě.Průzkum mezi studeny ekonomických a technických univerzit prováděného společností Ipsos Tambor se letos zúčastnilo 3 079 respondentů.

Klub zaměstnavatelů byl založen v listopadu 2011. Jeho členy jsou podniky s celostátní úrovní v jednotlivých regionech, z nichž je složena Rada týmu expertů Klubu. Ten v současné době pracuje na třech projektech, které jsou: zapojení lidí po padesátce do aktivní kariéry, podpora zájmu o technické školy od ZŠ a pomoc ženám po rodičovské dovolené vrátit se zpět do pracovního života.

Témata:  zaměstnanci Google

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.