Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Sazka spouští novou číselnou loterii - Kasička

Sazka spouští novou číselnou loterii - Kasička

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Od pondělí uvádí Sazka na trh novou číselnou loterii Kasička. Informoval o tom mluvčí společnosti Sazka sázková kancelář Václav Jalovecký.

Losování 6 čísel ze 49 bude probíhat dvakrát denně. Sázející mohou volit mezi čtyřmi druhy sázek nebo je uplatnit všechny najednou v jediné sázence. Tři druhy sázek mají pevně stanovenou cenu 20 Kč, kombinovanou sázku lze uplatnit od 10 Kč. Sázející budou znát předem možnou výši výher. Například, vsadí-li sázející 20 korun a uhodne 5 čísel ze 6, bude bohatší o rovný jeden milion korun.

"Na začátku letošního roku jsme slíbili, že v průběhu prvního pololetí uvedeme na trh novou číselnou loterii, která zatraktivní a rozšíří nabídku stávajících her. Držíme slovo a věříme, že nová hra Kasička, která nabízí výhry dvakrát denně, si brzy najde svůj okruh spokojených sázejících," uvedla Jana Studničková, obchodní a marketingová ředitelka Sazky.

Sázky bude možné uzavírat u terminálů Sazky buď osobně vyplněnou sázenkou s vlastními čísly, nebo náhodným tipem.

Sazka sázková kancelář převzala k 1. listopadu 2011 podnikatelskou činnost Sazka, která se na jaře 2011 dostala do insolvence a poté do konkurzu. Nyní tak provozuje největší loterijní společnost v České republice. Hlavními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry.

Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty Sazka sázková kancelář poskytuje prostřednictvím sítě 6300 prodejních míst umístěných po celé České republice. Vlastníky společnosti jsou skupiny KKCG a PPF.

Témata:  sazka

Související

Aktuálně se děje

4. srpna 2025 15:53

29. července 2025 12:43

Podvod na první pohled nepoznáte. Sociální sítě se hemží falešnými nabídkami známých značek

Ležíte večer v posteli a bezmyšlenkovitě projíždíte sociální sítě. Najednou se objeví nabídka, která vypadá jako splněný sen. Zboží, po kterém už dlouho pokukujete, za zlomek ceny, a navíc od známého prodejce. Nemůžete uvěřit, že právě vám se poštěstilo narazit na tak výhodnou akci. Rychle klikáte a začínáte vyplňovat údaje, které vás dělí od skvělého nákupu. Jedná se ale ve skutečnosti o výhodný nákup, nebo jste právě naletěli podvodníkovi?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Chat Control EU: nový zákon může ohrozit soukromí občanů i americké firmy

Dánsko, momentálně předsedající Radě Evropské unie, chce do konce roku na úrovni EU prosadit takzvaný Chat Control čili „šmírovací zákon“. Má zamezit sdílení dětské pornografie, ve skutečnosti by ale hlavně mohl závažně a přelomově připravit občany EU o soukromí. Zavedl by totiž automatické skenování chatů a e-mailů. Vlastně by tak prolamoval listovní tajemství, jedno za základních práv a svobod přiznaných České republice Listinou základních práv a svobod.