Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Skandální! Chcete slevy? Buďte ve ODS a mějte "Modrou slevu"

Stranická karta bude pro členy ODS do budoucna znamenat například levnější volání u T-mobilu, nebo pojištění od České pojišťovny. Opoziční ČSSD namítá, že do politiky by se mělo vstupovat hlavně kvůli myšlenkám, ne slevám, píše pondělní Mladá fronta Dnes.

"Do věrnostního programu politické strany jsme se rozhodli zapojit z obchodních důvodů. Přistupujeme k ODS jako k ostatním významným klientům, tedy firmám, sdružením a podobně," vysvětlil mluvčí České pojišťovny Tomáš Zavoral. T-mobile to zase ústy své mluvčí komentuje slovy: "Jde o standardní nabídku služeb za zvýhodněných podmínek, kterou poskytujeme všem velkým firemním zákazníkům, ať už jde o podniky, státní úřady, církve nebo politické strany". Nabídku pro ODS nekonkretizovala. Uvedla jen, že vždy vychází z představ zákazníka. Politická strana, jež se obecně snaží ve volbách získat moc a prosazovat své zájmy, se tak začne chovat jako firma. V souvislosti s programem připravuje ODS změnu grafického vzhledu členské karty a prodloužení její platnosti z jednoho na tři roky. Lídr opoziční ČSSD Bohuslav Sobotka se nad strategií ODS pozastavuje: "My o ničem takovém neuvažujeme. V politické straně by mělo jít o program a sdílení společných hodnot, nikoliv o komerční slevy".

Témata:  ODS

Související

Aktuálně se děje

21. října 2025 12:11

Salon, který zklamal: Jak postupovat, když služba skončí průšvihem místo relaxu

Návštěva kadeřnického salónu, nehtového studia či maséra představuje pro mnoho lidí zasloužený odpočinek či způsob, jak vylepšit svůj vzhled. Ne vždy se však výsledek shoduje s našimi představami – nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. Místo odpočinku si pak zákazník odnáší nepříjemný zážitek a problémy související s řešením nápravy k tomu. Jak v těchto případech postupovat a na co máte nárok? 

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.