inzerce

facebook

Firmy zastavují svou inzerci na Facebooku. Kampaň vyzývá k účasti i evropské podniky

Aktuality

Organizátoři bojkotu reklamy na internetové sociální síti Facebook vyzývají evropské podniky, aby se zapojily do jejich kampaně. Informovala o tom dnes agentura Reuters. K bojkotu reklamy na facebooku ve Spojených státech v červnu vyzvaly tamní skupiny bojující za lidská práva, a to - jak tvrdí - kvůli slabému postupu provozovatele sítě proti nenávistným projevům a falešným zprávám.

Zvířata

dTest: Pozor na falešné inzeráty na domácí mazlíčky

Aktuality

Hodláte si pořídit domácího mazlíčka? Pak jistě procházíte i inzeráty na internetu. Při prohlížení přehršle fotografií roztomilých štěňátek a koťátek může být obtížné zachovat chladnou hlavu. Nenechte ale odvést svou pozornost od toho důležitého, a tím je text samotného inzerátu. Je-li plný překlepů a nesrozumitelných vět, může se jednat o podvodnou nabídku, na kterou není radno reagovat.

Inzerenti v únoru proinvestovali v internetové reklamě 348 milionů

Inzerenti v únoru proinvestovali v internetové reklamě 348 milionů

Ekonomika

Inzerující společnosti proinvestovali během února v internetové display reklamě v ceníkových cenách 348 milionů korun, meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Jak informovala ve čtvrtek společnost Mediaresearch, mezi největší zadavatele patřila firma Tchibo.

Aktuálně se děje

21. října 2025 11:48

Zlato láme rekordy: Nejistota ve světě žene investory k nejstarší jistotě lidstva

Král drahých kovů si pověst „bezpečného přístavu“ na finančních trzích obhajuje s velkým přehledem. Od začátku roku 2025 jeho cena vzrostla o více než 50 % a poprvé v historii překonala hranici 4 000 USD za trojskou unci – a to dokonce během vládního shutdownu v USA. Takto prudký růst však otevírá otázku, zda zlato zvládne udržet tempo a zamíří až k hranici 5 000 USD, nebo přijde ochlazení. Podrobnější pohled na situaci nabízí Olívia Lacenová, analytička Wonderinterest Trading Ltd., ve své aktuální analýze.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Komentář

Stát přijde o miliardy, ceny moc neklesnou. Nová vláda žene gastro do maďarského experimentu

Snížení DPH na podávání nealkoholických nápojů v gastronomii z 21 % na 12 %, které chystá vznikající vláda, by snížilo příjmy státního rozpočtu přibližně o 1,5 miliardy Kč ročně. Dopad na ceny pro zákazníky by však byl omezený – zkušenosti ukazují, že podniky snížení sazby obvykle plně nepřenesou do cen. Část úspory si ponechávají jako vyšší marži, takže opatření pomáhá spíše podnikatelům v gastronomii než spotřebitelům.